Facebookgrupp?
Januaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jun 2011
    #1

    Facebookgrupp?

    Hej tjejer, Vad tror ni om att skapa en Facebook-grupp och snacka där? Eller har vi en redan som jag missat?
  2. 1
    Facebookgrupp? Hej tjejer, Vad tror ni om att skapa en Facebook-grupp och snacka där? Eller har vi en redan som jag missat?
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Låter toppen...
    😃
  4. 2
    Låter toppen...
    😃
  5. Medlem sedan
    Nov 2012
    #3
    Det vore väl bra
  6. 3
    Det vore väl bra
  7. Medlem sedan
    Oct 2012
    #4
    Det låter väl topp tycker jag =) Jag hakar på isf =)
  8. 4
    Det låter väl topp tycker jag =) Jag hakar på isf =)
  9. Medlem sedan
    Jun 2011
    #5
    Måste visst lägga till åtminstone en person till innan jag kan skapa gruppen. Nån som har lust att bli kompis med mig på FB för att fixa det? (Hanni Karlsson)
  10. 5
    Måste visst lägga till åtminstone en person till innan jag kan skapa gruppen. Nån som har lust att bli kompis med mig på FB för att fixa det? (Hanni Karlsson)
  11. Medlem sedan
    Aug 2013
    #6
    Jag försöker hitta dig. (Anna Jonasson)
  12. 6
    Jag försöker hitta dig. (Anna Jonasson)
  13. Medlem sedan
    Jun 2011
    #7
    Så! Nu har jag skapat en grupp som heter "AFF 1401". Ni borde kunna söka upp den.. om det inte fungerar, så får vi mixtra lite mer. Jag och Jordgubben<3 är med än så länge.
  14. 7
    Så! Nu har jag skapat en grupp som heter "AFF 1401". Ni borde kunna söka upp den.. om det inte fungerar, så får vi mixtra lite mer. Jag och Jordgubben<3 är med än så länge.
  15. Medlem sedan
    Nov 2012
    #8
    Fungerar inte när jag söker
  16. 8
    Fungerar inte när jag söker
  17. Medlem sedan
    Feb 2012
    #9
    Jag hittar inte heller gruppen...
  18. 9
    Jag hittar inte heller gruppen...
  19. Medlem sedan
    Oct 2012
    #10
    Inte jag heller
  20. 10
    Inte jag heller
  21. Medlem sedan
    Aug 2013
    #11
    Kan det vara så att eftersom det är en sluten grupp(?) måste man bli inbjuden??!
  22. 11
    Kan det vara så att eftersom det är en sluten grupp(?) måste man bli inbjuden??!
  23. Medlem sedan
    Oct 2012
    #12
    Ja, det skulle jag tro att det hänger på.
  24. 12
    Ja, det skulle jag tro att det hänger på.
  25. Medlem sedan
    Jan 2011
    #13
    Fyll i innehåll
  26. 13
    Fyll i innehåll
  27. Medlem sedan
    Jun 2011
    #14
    Såhär står det om sluten grupp: "Sluten
    Alla kan se gruppen och vem som är med i den. Bara medlemmar kan läsa inläggen."


    Då borde den väl vara sökbar..? Fyllde i lite info nu också, om det nu skulle hänga på det. Kan lägga den öppen ett tag iofs, så att ni kan hoppa in iaf!?
  28. 14
    Såhär står det om sluten grupp: "Sluten
    Alla kan se gruppen och vem som är med i den. Bara medlemmar kan läsa inläggen."


    Då borde den väl vara sökbar..? Fyllde i lite info nu också, om det nu skulle hänga på det. Kan lägga den öppen ett tag iofs, så att ni kan hoppa in iaf!?
  29. Medlem sedan
    Oct 2012
    #15
    Näe, jag kan fortfarande inte hitta den...?? =/
  30. 15
    Näe, jag kan fortfarande inte hitta den...?? =/
  31. Medlem sedan
    Jul 2013
    #16
    Hej! Är det en allmän grupp för hela ankomstgruppen eller bara för några som har blivit särskilt bekanta? Jag har inte varit så aktiv här på aff, för jag fattar inte riktigt hur det funkar :P Så en fb-grupp blir jag gärna med i
  32. 16
    Hej! Är det en allmän grupp för hela ankomstgruppen eller bara för några som har blivit särskilt bekanta? Jag har inte varit så aktiv här på aff, för jag fattar inte riktigt hur det funkar :P Så en fb-grupp blir jag gärna med i
  33. Medlem sedan
    Sep 2013
    #17
    Jag är också helt ny här, så jag är också gärna på en fb-grupp! =) Har ni fått ordning på den som startades?
  34. 17
    Jag är också helt ny här, så jag är också gärna på en fb-grupp! =) Har ni fått ordning på den som startades?
  35. Medlem sedan
    Feb 2012
    #18
    Nä du det funkar inte! Himla märkligt! Har sökt på grupper också!
    Den hette AFF 1401?
    Kan man kanske få adda dig på Fb och sen att du lägger till mig i gruppen?
  36. 18
    Nä du det funkar inte! Himla märkligt! Har sökt på grupper också!
    Den hette AFF 1401?
    Kan man kanske få adda dig på Fb och sen att du lägger till mig i gruppen?
  37. Medlem sedan
    Aug 2013
    #19
    Jag tänker som du Sezz, att man nog måste bli inbjuden till gruppen.
  38. 19
    Jag tänker som du Sezz, att man nog måste bli inbjuden till gruppen.
  39. Medlem sedan
    Aug 2013
    #20
    Hej! Hittade precis hit, inte riktigt fått grepp på detta forum än så finns de en fb-grupp är ja gärna med där också. /Erica
  40. 20
    Hej! Hittade precis hit, inte riktigt fått grepp på detta forum än så finns de en fb-grupp är ja gärna med där också. /Erica
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar