Aktivitetsnivån.....?
_1311 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Aktivitetsnivån.....?

    Hej på er alla!

    Har äntligen fått tummen ur och klickat mig in här på ankomstgruppen, till min förvåning så är det inte speciellt mycket liv här inne? Tråkigt nog, för oss som inte använder facebook så kunde ju detta vara trevligt?

    Vi är från Kungsbacka, är beräknade i mitten av november. Som sagt, det skulle vara kul om det är någon aktivitet här....

    Vänliga hälsningar!
  2. 1
    Aktivitetsnivån.....? Hej på er alla!

    Har äntligen fått tummen ur och klickat mig in här på ankomstgruppen, till min förvåning så är det inte speciellt mycket liv här inne? Tråkigt nog, för oss som inte använder facebook så kunde ju detta vara trevligt?

    Vi är från Kungsbacka, är beräknade i mitten av november. Som sagt, det skulle vara kul om det är någon aktivitet här....

    Vänliga hälsningar!
  3. Medlem sedan
    Sep 2013
    #2
    Hej, jag blev också förvånad över att det är så lite skrivet här...! Vi har bf 24 november, vårt tredje barn. Börjar bli kämpigt att jobba nu...!
  4. 2
    Hej, jag blev också förvånad över att det är så lite skrivet här...! Vi har bf 24 november, vårt tredje barn. Börjar bli kämpigt att jobba nu...!
  5. Medlem sedan
    Sep 2013
    Redax
    #3
    Heja heja! Snart i mål!!! Tredje bebisen - mysigt!
  6. 3
    Heja heja! Snart i mål!!! Tredje bebisen - mysigt!
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Tyvärr är det nog ganska dött i de flesta grupperna
  8. 4
    Tyvärr är det nog ganska dött i de flesta grupperna
  9. Medlem sedan
    Apr 2010
    #5
    Nu har ju alla här inne fått sina bebisar såklart, grattis till er Själv fick jag också barn i november 2013 - mitt femte/vårt sjätte. Första flickan. Vi fick alltså en dotter, den 12 november - i Skövde.

    Fler av er som är boende häromkring? Eller i Skaraborg/Västra Götaland överhuvudtaget kanske?

    När kom era små sen?
  10. 5
    Nu har ju alla här inne fått sina bebisar såklart, grattis till er Själv fick jag också barn i november 2013 - mitt femte/vårt sjätte. Första flickan. Vi fick alltså en dotter, den 12 november - i Skövde.

    Fler av er som är boende häromkring? Eller i Skaraborg/Västra Götaland överhuvudtaget kanske?

    När kom era små sen?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar