Vill ha nuuu!
_1309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2013
    #1

    Vill ha nuuu!

    Hade BF i måndags, den 16. Är snart 3 dagar över tiden, och denna väntan känns värre än dessa 40 veckor som man har gått.. åh vad otålig jag är nu. Blir mamma för första gången, och det kommer bli så spännande, men denna eviga väntan tar kål på mig!
  2. 1
    Vill ha nuuu! Hade BF i måndags, den 16. Är snart 3 dagar över tiden, och denna väntan känns värre än dessa 40 veckor som man har gått.. åh vad otålig jag är nu. Blir mamma för första gången, och det kommer bli så spännande, men denna eviga väntan tar kål på mig!
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Förstår det! Gick över två veckor med min första, det var hemskt
    Ingen bebis som kommit än nu då?
  4. 2
    Förstår det! Gick över två veckor med min första, det var hemskt
    Ingen bebis som kommit än nu då?
  5. Medlem sedan
    Jun 2013
    #3
    Nej 5 dagar nu, åh!! Jag hoppas inte jag går över 2 veckor, allt är ju fixat här hemma nu!
  6. 3
    Nej 5 dagar nu, åh!! Jag hoppas inte jag går över 2 veckor, allt är ju fixat här hemma nu!
  7. Medlem sedan
    Nov 2006
    #4
    Hur går det för dig?
  8. 4
    Hur går det för dig?
  9. Medlem sedan
    Jun 2013
    #5
    Han kom den 23 så gick över exakt en vecka! Började med massa värkar hemma i soffan på söndagskvällen vid kvart över nio ungefär. Sen blev dem mer och mer intensiva så jag och sambon åkte in till förlossningen vid 1 på natten och kl. 10.18 var han ute!
  10. 5
    Han kom den 23 så gick över exakt en vecka! Började med massa värkar hemma i soffan på söndagskvällen vid kvart över nio ungefär. Sen blev dem mer och mer intensiva så jag och sambon åkte in till förlossningen vid 1 på natten och kl. 10.18 var han ute!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar