Ägglossningstest.
Planera för barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2013
    #1

    Ägglossningstest.

    Hej! Jag har en konstig fråga. Men jag måste få hjälp. Jag har kört med ägglossnings test för att kunna bli gravid. Veckan innan mens så började jag må konstigt. Fick en liten blödning den 19:e sept, som jag inte brukar få. Sen kom min mens den 20:e som inte var som den skulle. Har mens den 20:e. Den 21:a och den 22:a tog jag ett ägglossnings test som visade positivt. Varför visade det positivt när man har mens? Gjorde bara för att jag var nyfiken. Kan nån hjälpa mig med detta? Vill tillägga att jag har svårt att bli gravid, lätt att få missfall. Har en dotter på 2;5 år. Men det tog oss över 2 år innan hon kom. Mvh
  2. 1
    Ägglossningstest. Hej! Jag har en konstig fråga. Men jag måste få hjälp. Jag har kört med ägglossnings test för att kunna bli gravid. Veckan innan mens så började jag må konstigt. Fick en liten blödning den 19:e sept, som jag inte brukar få. Sen kom min mens den 20:e som inte var som den skulle. Har mens den 20:e. Den 21:a och den 22:a tog jag ett ägglossnings test som visade positivt. Varför visade det positivt när man har mens? Gjorde bara för att jag var nyfiken. Kan nån hjälpa mig med detta? Vill tillägga att jag har svårt att bli gravid, lätt att få missfall. Har en dotter på 2;5 år. Men det tog oss över 2 år innan hon kom. Mvh
  3. Medlem sedan
    Sep 2013
    #2
    [QUOTE=cecilia_1980;11463317]Hej! Jag har en konstig fråga. Men jag måste få hjälp. Jag har kört med ägglossnings test för att kunna bli gravid. Veckan innan mens så började jag må konstigt. Fick en liten blödning den 19:e sept, som jag inte brukar få. Sen kom min mens den 20:e som inte var som den skulle. Har mens den 20:e. Den 21:a och den 22:a tog jag ett ägglossnings test som visade positivt. Varför visade det positivt när man har mens? Gjorde bara för att jag var nyfiken. Kan tillägga att det var positivt tre dagar innan mens. Kan nån hjälpa mig med detta? Vill tillägga att jag har svårt att bli gravid, lätt att få missfall. Har en dotter på 2;5 år. Men det tog oss över 2 år innan hon kom. Kan någon svara på detta och hjälpa mig? Mvh
  4. 2
    [QUOTE=cecilia_1980;11463317]Hej! Jag har en konstig fråga. Men jag måste få hjälp. Jag har kört med ägglossnings test för att kunna bli gravid. Veckan innan mens så började jag må konstigt. Fick en liten blödning den 19:e sept, som jag inte brukar få. Sen kom min mens den 20:e som inte var som den skulle. Har mens den 20:e. Den 21:a och den 22:a tog jag ett ägglossnings test som visade positivt. Varför visade det positivt när man har mens? Gjorde bara för att jag var nyfiken. Kan tillägga att det var positivt tre dagar innan mens. Kan nån hjälpa mig med detta? Vill tillägga att jag har svårt att bli gravid, lätt att få missfall. Har en dotter på 2;5 år. Men det tog oss över 2 år innan hon kom. Kan någon svara på detta och hjälpa mig? Mvh
  5. Medlem sedan
    Dec 2013
    #3
    Oj vad konstigt! Det har jag aldrig varit med om. Dock så har jag läst liknande, det är nog för att ägglossningstesten är så "känsliga"...
    Kan tyvärr inte ge något svar, hoppas du har hittat ett!
  6. 3
    Oj vad konstigt! Det har jag aldrig varit med om. Dock så har jag läst liknande, det är nog för att ägglossningstesten är så "känsliga"...
    Kan tyvärr inte ge något svar, hoppas du har hittat ett!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar