Bvc-besök
_1309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2013
    #1

    Bvc-besök

    När jag ringde BVC hade de startat en ny rutin att komma på hembesök vid första tillfället. Det kändes ju lyxigt så jag tackade ja. Men idag när hon skulle komma på em fick jag lite panik när det var så stökigt hemma. Så jag ägnade flera timmar att städa 😅 man är ju inte klok! Det hade ju varit mycket enklare att åka dit med bil!
    Jaja nu är det fint hemma och tjejen hade vuxit bra och allt annat var bra också. Skönt!
  2. 1
    Bvc-besök När jag ringde BVC hade de startat en ny rutin att komma på hembesök vid första tillfället. Det kändes ju lyxigt så jag tackade ja. Men idag när hon skulle komma på em fick jag lite panik när det var så stökigt hemma. Så jag ägnade flera timmar att städa 😅 man är ju inte klok! Det hade ju varit mycket enklare att åka dit med bil!
    Jaja nu är det fint hemma och tjejen hade vuxit bra och allt annat var bra också. Skönt!
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Hahaha, man är inte helt rationell!
    Vi har bara haft hembesök hittills, jag tycker att det är så skönt att slippa släpa iväg alla till motsv BVC, det känns som vi flänger så mycket som det är.
  4. 2
    Hahaha, man är inte helt rationell!
    Vi har bara haft hembesök hittills, jag tycker att det är så skönt att slippa släpa iväg alla till motsv BVC, det känns som vi flänger så mycket som det är.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar