Namn!?!
_1309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2009
    #1

    Namn!?!

    Hej och grattis till alla er som har era bebisar hos er nu! Själv kom vår lilla tjej till oss den 8 sept. Storebröderna är så stolta över lillasyster men vi har lite svårt att bestämma oss för ett namn här hemma... Storebröderna heter Elliot och Vincent och förslagen till lillan är just nu Inez/Ines eller Lilly. Får man fråga vad ni tycker passar bäst och är finast? Skulle behöva lite åsikter utifrån känner jag. Egentligen tillhör ju denna fråga en annan grupp men tänkte att det kanske finns någon här som vill skriva sin åsikt

    Ha det bra alla!
  2. 1
    Namn!?! Hej och grattis till alla er som har era bebisar hos er nu! Själv kom vår lilla tjej till oss den 8 sept. Storebröderna är så stolta över lillasyster men vi har lite svårt att bestämma oss för ett namn här hemma... Storebröderna heter Elliot och Vincent och förslagen till lillan är just nu Inez/Ines eller Lilly. Får man fråga vad ni tycker passar bäst och är finast? Skulle behöva lite åsikter utifrån känner jag. Egentligen tillhör ju denna fråga en annan grupp men tänkte att det kanske finns någon här som vill skriva sin åsikt

    Ha det bra alla!
  3. Medlem sedan
    Jul 2013
    #2
    Det var svårt. Båda namnen är jättefina och passar fint ihop med brödernas namn. Själv tycker jag mycket om Inez och det är kanske lite mer ovanligt. Men som sagt är båda namnen fina och ni får känna efter vad hon är mest.
    Vi har tvekat mellan Stina och Stella till vår lilla, har nu äntligen bestämt oss för att hon är en Stella. Lycka till!
  4. 2
    Det var svårt. Båda namnen är jättefina och passar fint ihop med brödernas namn. Själv tycker jag mycket om Inez och det är kanske lite mer ovanligt. Men som sagt är båda namnen fina och ni får känna efter vad hon är mest.
    Vi har tvekat mellan Stina och Stella till vår lilla, har nu äntligen bestämt oss för att hon är en Stella. Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Hur går det?
    Fina förslag! Jag gillar Ines bäst, men båda namnen är fina och passar bra med brorsorna!
  6. 3
    Hur går det?
    Fina förslag! Jag gillar Ines bäst, men båda namnen är fina och passar bra med brorsorna!
  7. Medlem sedan
    Sep 2009
    #4
    Tycker också Ines är fint men om ni inte kan bestämma er ta båda ett av dem som mellannamn.
  8. 4
    Tycker också Ines är fint men om ni inte kan bestämma er ta båda ett av dem som mellannamn.
  9. Medlem sedan
    Apr 2009
    #5
    Tack för hjälpen!! Nu har vi bestämt oss att det blir en Inez här hemma! Och plötsligt känns det helt rätt namn, förstår inte att vi tvekade...

    Tack för er hjälp, att alla svar skrev Inez/Ines gjorde beslutet lite lättare!
  10. 5
    Tack för hjälpen!! Nu har vi bestämt oss att det blir en Inez här hemma! Och plötsligt känns det helt rätt namn, förstår inte att vi tvekade...

    Tack för er hjälp, att alla svar skrev Inez/Ines gjorde beslutet lite lättare!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar