Fru M
_1309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Fru M

    Grattis till August! Såg först nu att du redan fått bebis och det redan i augusti :-) Går det bra? Hur tog syskonen det? Själv är jag i v 21 nu så det är ett tag kvar. Kram Zukits
  2. 1
    Fru M Grattis till August! Såg först nu att du redan fått bebis och det redan i augusti :-) Går det bra? Hur tog syskonen det? Själv är jag i v 21 nu så det är ett tag kvar. Kram Zukits
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Hej Zukits!
    Så kul att du tittar in här!
    Ja, August tyckte att det var onödigt att vänta med att komma ända till september. Han är en riktig liten gosbebis som helst är på mig. Astrid är så kär i honom och väldigt hjälpsam, Albert, som väl är jämngammal med din trea, var rätt skeptisk i början, men börjar vänja sig nu. Det känns som vi början komma in i vardagen och sakta hitta lite rutiner. Det är verkligen så mysigt med en liten bebis igen och jag njuter så mycket jag kan!

    Hoppas att ni har det bra och att sista halvdelen av graviditeten går snabbt och smidigt! Vad säger Ella om skolan förresten? Trivs hon?
  4. 2
    Hej Zukits!
    Så kul att du tittar in här!
    Ja, August tyckte att det var onödigt att vänta med att komma ända till september. Han är en riktig liten gosbebis som helst är på mig. Astrid är så kär i honom och väldigt hjälpsam, Albert, som väl är jämngammal med din trea, var rätt skeptisk i början, men börjar vänja sig nu. Det känns som vi början komma in i vardagen och sakta hitta lite rutiner. Det är verkligen så mysigt med en liten bebis igen och jag njuter så mycket jag kan!

    Hoppas att ni har det bra och att sista halvdelen av graviditeten går snabbt och smidigt! Vad säger Ella om skolan förresten? Trivs hon?
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Hej igen, Ella trivs jättebra i skolan även om hon ännu inte har hittat nån riktig kompis att leka med på fritiden. Hon går på morgonen med storebror och det är så skönt. På eftermiddagen hämtar vi.

    Vad mysigt det låter med bebistillvaro :-) Längtar med lite skräckblandad förtjusning. Lugnet före stormen ;-)
  6. 3
    Hej igen, Ella trivs jättebra i skolan även om hon ännu inte har hittat nån riktig kompis att leka med på fritiden. Hon går på morgonen med storebror och det är så skönt. På eftermiddagen hämtar vi.

    Vad mysigt det låter med bebistillvaro :-) Längtar med lite skräckblandad förtjusning. Lugnet före stormen ;-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar