Tänkte bara säga hej... :)
Vårdnad - gemensam/enskild
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    Tänkte bara säga hej... :)

    Har inte varit här på år o dag ...ser att många som fanns här då...finns här nu också ...och samma frågeställningar...inte mycket har förändats... så hur är det med mig o mina barn då? Jo allt är bara bra Äldsta dottern fyller snart 28 o är sambo med en go kille som jag ärligt kan kalla världens bästa svärson.. ...mellandottern är 20 år..bor fortfarande hemma...är mellan 2 jobb men börjar på nytt jobb nästa vecka..har också sällskap med en trevlig ung man ...o sonen blev 15 år för ett par dagar sedan...går i 9:an o är lika lat över skolarbetet som jag var i samma ålder.. ,,han går i alla fall dit...det gjorde inte jag..men det blev folk av mig ändå (som min kära mamma säger ) ...deras kära pappa i mexico har inte hört av sig på 5 år..han lever i alla fall..det ser jag på fejjan då o då när han har sagt grattis på födelsedagen till nåt av sina syskonbarn....själv är jag särbo sedan 5 år tillbaka...superkille som har världens tålamod med mig ..blir han trött på mig åker han hem (han bor bara på andra sidan stan)...blir jag trött på honom åker han ut...*skratt*..kanskw kanske blir vi sambos när ungarna har flyttat ut men troligtvis inte...vi har det så jädrans bra som vi har det.. ..ja det var alles önskar er allihopa en underbar höst!!! (hur sjutton gör man radbrytning här då?? )
    ******************************
    Inte helt galen...bara lite udda..


    When all was done and said, more was said than done.
  2. 1
    Tänkte bara säga hej... :) Har inte varit här på år o dag ...ser att många som fanns här då...finns här nu också ...och samma frågeställningar...inte mycket har förändats... så hur är det med mig o mina barn då? Jo allt är bara bra Äldsta dottern fyller snart 28 o är sambo med en go kille som jag ärligt kan kalla världens bästa svärson.. ...mellandottern är 20 år..bor fortfarande hemma...är mellan 2 jobb men börjar på nytt jobb nästa vecka..har också sällskap med en trevlig ung man ...o sonen blev 15 år för ett par dagar sedan...går i 9:an o är lika lat över skolarbetet som jag var i samma ålder.. ,,han går i alla fall dit...det gjorde inte jag..men det blev folk av mig ändå (som min kära mamma säger ) ...deras kära pappa i mexico har inte hört av sig på 5 år..han lever i alla fall..det ser jag på fejjan då o då när han har sagt grattis på födelsedagen till nåt av sina syskonbarn....själv är jag särbo sedan 5 år tillbaka...superkille som har världens tålamod med mig ..blir han trött på mig åker han hem (han bor bara på andra sidan stan)...blir jag trött på honom åker han ut...*skratt*..kanskw kanske blir vi sambos när ungarna har flyttat ut men troligtvis inte...vi har det så jädrans bra som vi har det.. ..ja det var alles önskar er allihopa en underbar höst!!! (hur sjutton gör man radbrytning här då?? )
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Hej! Vad roligt att se dig och att läsa att allt är bra! Det var minsann inte igår.

    Ja, det är lite samma typ av frågor och några av oss inventarier är kvar, men det händer inte så mycket här som för ett par år sedan. Det beror nog inte på att det inte finns saker att diskutera utan att få hittar hit och/eller skriver.

    Ha en fin höst du också!
  4. 2
    Hej! Vad roligt att se dig och att läsa att allt är bra! Det var minsann inte igår.

    Ja, det är lite samma typ av frågor och några av oss inventarier är kvar, men det händer inte så mycket här som för ett par år sedan. Det beror nog inte på att det inte finns saker att diskutera utan att få hittar hit och/eller skriver.

    Ha en fin höst du också!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar