maj nästa år..
Planera för barn
  1. Anonym
    #1

    maj nästa år..

    Känns nästan lite tidigt att verkligen längta efter barn nr2. Jag vill ha det tajt mellan åldrarna, fick min dotter nu i sommars så hon är inte så gammal. Men nästa år i maj är tanken att vi ska försöka igen. För dottern tog det tre månader ifrån att jag slutade äta ppiller, kanske går fortare nu när jag inte tänkt äta ppiller. Tanken är ett barn 2015. Känns långt bort.. men ändå nära.

    Nu vill jag såklart njuta av min lilla tjej! Men som sagt, vill ha det tajt mellan åldrarna.
  2. 1
    maj nästa år.. Känns nästan lite tidigt att verkligen längta efter barn nr2. Jag vill ha det tajt mellan åldrarna, fick min dotter nu i sommars så hon är inte så gammal. Men nästa år i maj är tanken att vi ska försöka igen. För dottern tog det tre månader ifrån att jag slutade äta ppiller, kanske går fortare nu när jag inte tänkt äta ppiller. Tanken är ett barn 2015. Känns långt bort.. men ändå nära.

    Nu vill jag såklart njuta av min lilla tjej! Men som sagt, vill ha det tajt mellan åldrarna.
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    Sitter och tänker samma sak faktiskt Vår dotter är född i maj 2013 och när hon blir ett hade vi tänkt börja försöka på nästa. Jag längtar men försöker njuta så mycket som det går av vår lilla solstråle! Tiden går så snabbt!
  4. 2
    Sitter och tänker samma sak faktiskt Vår dotter är född i maj 2013 och när hon blir ett hade vi tänkt börja försöka på nästa. Jag längtar men försöker njuta så mycket som det går av vår lilla solstråle! Tiden går så snabbt!
  5. Anonym
    #3
    Ja åh! Jag njuter för fullt av vår illa tjej. Samtidigt som jag verkligen längtar efter att bli gravid igen med nr. 2 Men börja försöka igen i maj känns bra!

    Livet känns så himla bra, jag är så glad!
  6. 3
    Ja åh! Jag njuter för fullt av vår illa tjej. Samtidigt som jag verkligen längtar efter att bli gravid igen med nr. 2 Men börja försöka igen i maj känns bra!

    Livet känns så himla bra, jag är så glad!
  7. Medlem sedan
    Jan 2011
    #4
    Ja, visst är det mysigt! Nu har vi bestämt att vi redan ska börja försöka om en månad! Jag har iofs inte fått tillbaka min mens än så det lär väl ta ett tag innan det blir nåt men det känns så spännande. Och betydligt mer verkligt nu när vi vet vad det faktiskt innebär att vara föräldrar!
  8. 4
    Ja, visst är det mysigt! Nu har vi bestämt att vi redan ska börja försöka om en månad! Jag har iofs inte fått tillbaka min mens än så det lär väl ta ett tag innan det blir nåt men det känns så spännande. Och betydligt mer verkligt nu när vi vet vad det faktiskt innebär att vara föräldrar!
  9. Anonym
    #5
    Hur har de gått för dig? Fick tillbaka min mens i början av maj och nu har vi plussat! Nr2 kommer i februari!
  10. 5
    Hur har de gått för dig? Fick tillbaka min mens i början av maj och nu har vi plussat! Nr2 kommer i februari!
  11. Medlem sedan
    Jan 2011
    #6
    Grattis
    Jag fick min första mens i mitten av maj och hoppas att vi plussar vid nästa BIM men har inte fått stegring på nåt ÄL-test än så det ser inte så ljust ut. :P
  12. 6
    Grattis
    Jag fick min första mens i mitten av maj och hoppas att vi plussar vid nästa BIM men har inte fått stegring på nåt ÄL-test än så det ser inte så ljust ut. :P
  13. Anonym
    #7
    Jag tog mitt äl test på en söndag visade inget, hugg till som tusan på tisdagen så tog ett då och vi hade äl! Fast vi myste till det alla dagar där och det tog sig ju! Känns overkligt.. min tjej blir stora syster och jag tvåbarnsmamma!
  14. 7
    Jag tog mitt äl test på en söndag visade inget, hugg till som tusan på tisdagen så tog ett då och vi hade äl! Fast vi myste till det alla dagar där och det tog sig ju! Känns overkligt.. min tjej blir stora syster och jag tvåbarnsmamma!
  15. Medlem sedan
    Jan 2011
    #8
    Så spännande Längtar tills vi också lyckas! Vilken vecka är du i nu då?
  16. 8
    Så spännande Längtar tills vi också lyckas! Vilken vecka är du i nu då?
  17. Medlem sedan
    Jan 2011
    #9

    maj nästa år..

    Vi plussade förra veckan wohooo!
  18. 9
    maj nästa år.. Vi plussade förra veckan wohooo!
  19. Medlem sedan
    May 2014
    #10
    Åh blir det februari bebis också?
  20. 10
    Åh blir det februari bebis också?
  21. Medlem sedan
    Jan 2011
    #11
    Nej, det gick tyvärr inte vägen den här gången. :'(
  22. 11
    Nej, det gick tyvärr inte vägen den här gången. :'(
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar