Long time no see....
Januaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Long time no see....

    Oj vad det var längesen jag var här inne... 😁
    livet ger ju en fullt upp😊
    mitt tryck ligger stadigt på sina lite höga siffror, fast övertrycket hade gått ner lite. Bm är nöjd o jag e nöjd...
    magen är som en mindre medicinboll trots att jag bara gått upp ca 2.5 kg sen inskrivningen 😃
    har första vanliga bm besöket nästa vecka.
    veckan efter det ska vi till lund för att göra ett 3d ultraljud 😃😃😃
    hoppas det blir bra bilder.
    gjorde ett 3d här i halmstad, men totalt värdelösa bilder... Såg verkligen iiiiingenting men vi vet nu med 93% säkerhet att det blir en tjej till 😁😃
    pappan får det tufft med 4 kvinnor i huset framöver ha ha ha

    allt som allt har vi det ganska skönt med lillsmurfan, en del häftiga sammandragningar, ganska mycket ( läs konstant) halsbränna o en hel del foglossning... Men känner ändå att jag mår bra o njuter

    har virkat en massa filtar o fick nu erbjudande om att ha bord på en julmarknad som tur är 😃 kan ju inte ha allt detta hemma...
    ska sälja lite på fb-sidan eller bloggen med 😃

    njut av era bebisar i magarna
    kramar från oss ❤️
    Alexandra 20081211 o Josephine 20100613
    Våra små O-djur - http://smaodjur.blogspot.com/

    FB; Kristina Kicki Karlsen
  2. 1
    Long time no see.... Oj vad det var längesen jag var här inne... 😁
    livet ger ju en fullt upp😊
    mitt tryck ligger stadigt på sina lite höga siffror, fast övertrycket hade gått ner lite. Bm är nöjd o jag e nöjd...
    magen är som en mindre medicinboll trots att jag bara gått upp ca 2.5 kg sen inskrivningen 😃
    har första vanliga bm besöket nästa vecka.
    veckan efter det ska vi till lund för att göra ett 3d ultraljud 😃😃😃
    hoppas det blir bra bilder.
    gjorde ett 3d här i halmstad, men totalt värdelösa bilder... Såg verkligen iiiiingenting men vi vet nu med 93% säkerhet att det blir en tjej till 😁😃
    pappan får det tufft med 4 kvinnor i huset framöver ha ha ha

    allt som allt har vi det ganska skönt med lillsmurfan, en del häftiga sammandragningar, ganska mycket ( läs konstant) halsbränna o en hel del foglossning... Men känner ändå att jag mår bra o njuter

    har virkat en massa filtar o fick nu erbjudande om att ha bord på en julmarknad som tur är 😃 kan ju inte ha allt detta hemma...
    ska sälja lite på fb-sidan eller bloggen med 😃

    njut av era bebisar i magarna
    kramar från oss ❤️
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    Härligt att se dig titta in här igen Låter som tillvaron känns mysig just nu trots en del krämpor! Mår själv väldigt bra. Mest tröttheten som klubbar ner mig ibland :P Men var ju väntat med en son på 15 månader som dessutom börjat på förskola i slutet av augusti som innebär en del VAB, men har inte varit så farligt ändå mot vad det kan vara (jobbar ju själv på förskola) Så här är det mysigt också med en bebis som rör sig en hel del! Sååå mysigt Och sen är det så mysigt när vi frågar blivande storebror "var är bebisen?" och han pekar på sin egen mage Så lite koll har han trots sin ringa ålder Lycka till med allt framöver!
  4. 2
    Härligt att se dig titta in här igen Låter som tillvaron känns mysig just nu trots en del krämpor! Mår själv väldigt bra. Mest tröttheten som klubbar ner mig ibland :P Men var ju väntat med en son på 15 månader som dessutom börjat på förskola i slutet av augusti som innebär en del VAB, men har inte varit så farligt ändå mot vad det kan vara (jobbar ju själv på förskola) Så här är det mysigt också med en bebis som rör sig en hel del! Sååå mysigt Och sen är det så mysigt när vi frågar blivande storebror "var är bebisen?" och han pekar på sin egen mage Så lite koll har han trots sin ringa ålder Lycka till med allt framöver!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar