Ung mamma
Januaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Oct 2013
    #1

    Ung mamma

    Hej, önskat att meddela att jag är ny här

    Är gravid med mitt första barn, i vecka 25 nu )
    Har känt under hela min graviditet att jag bär på en pojke, men på mitt sista UL, så sa hon att det ser ut som en tjej, men hon var inte säker?!
    Jaja, det får bli vad det blir, så länge det är friskt )

    Jag har en jätte liten mage (nästan platt), ibland så får jag frågor om jag verkligen är gravid! Haha, jag tycker det bara är så roligt! Så länge barnmorskan säger att det är normalt efter att hon mätat, och bebisen så aktiv så har jag ingen bekymringar! )
  2. 1
    Ung mamma Hej, önskat att meddela att jag är ny här

    Är gravid med mitt första barn, i vecka 25 nu )
    Har känt under hela min graviditet att jag bär på en pojke, men på mitt sista UL, så sa hon att det ser ut som en tjej, men hon var inte säker?!
    Jaja, det får bli vad det blir, så länge det är friskt )

    Jag har en jätte liten mage (nästan platt), ibland så får jag frågor om jag verkligen är gravid! Haha, jag tycker det bara är så roligt! Så länge barnmorskan säger att det är normalt efter att hon mätat, och bebisen så aktiv så har jag ingen bekymringar! )
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    Välkommen hit och grattis till bebis! Och visst är det så att det får bli vilket kön som bara barnet är friskt Och vad gäller magen så är det ju så olika och som sagt så länge det rör sig och livmodern växer så är det ju ingen fara alls Hur gammal är du? Jag fyller 25 år om knappa 2 veckor och väntar barn nummer 2 (vecka 26+0 idag) och sonen är 15 månader Lycka till med allt framöver!
  4. 2
    Välkommen hit och grattis till bebis! Och visst är det så att det får bli vilket kön som bara barnet är friskt Och vad gäller magen så är det ju så olika och som sagt så länge det rör sig och livmodern växer så är det ju ingen fara alls Hur gammal är du? Jag fyller 25 år om knappa 2 veckor och väntar barn nummer 2 (vecka 26+0 idag) och sonen är 15 månader Lycka till med allt framöver!
  5. Medlem sedan
    Oct 2013
    #3
    Tack
    Jo, jag är 18 år ) Kanske litet för ung
    Men jaja, ibland så är det grejer som händer oavsett om det inte är planerat!

    Hur känns det att vara mamma då?

  6. 3
    Tack
    Jo, jag är 18 år ) Kanske litet för ung
    Men jaja, ibland så är det grejer som händer oavsett om det inte är planerat!

    Hur känns det att vara mamma då?

  7. Medlem sedan
    Feb 2008
    #4
    Okej, ja men precis! Behöver inte bli sämre för att man är ung! Det är väldigt mysigt att vara mamma och på något sätt är det nästan svårt att ta in att man faktiskt är mamma till denna underbara krabat trots att han funnits i 15 månader drygt
  8. 4
    Okej, ja men precis! Behöver inte bli sämre för att man är ung! Det är väldigt mysigt att vara mamma och på något sätt är det nästan svårt att ta in att man faktiskt är mamma till denna underbara krabat trots att han funnits i 15 månader drygt
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    Välkommen hit 😊
  10. 5
    Välkommen hit 😊
  11. Medlem sedan
    Oct 2013
    #6
    Tack )
  12. 6
    Tack )
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar