Har du julångest?

Visa resultat för omröstning: Har du julångest

Antal röster 51. Den här omröstningen är stängd
  • Ja - jag har ont i magen!

    7 13.73%
  • Ja - men jag biter ihop för familjen

    5 9.80%
  • Nej - Jag ÄLSKAR julen

    25 49.02%
  • Nej - Så länge jag får bestämma själv över min tid

    14 27.45%
Månadens fråga
  1. Medlem sedan
    Sep 2013
    Redax
    #1

    Har du julångest?

    Julen närmar sig. Här kan du prata med andra om julen http://www.alltforforaldrar.se/snack...p?568-Julsnack
    Men hur känner du inför julen? Svara nedan!
    * Redaktionen på Allt för föräldrar *
    *Du följer väl oss på @alltforforaldrar och på FB? *
  2. 1
    Har du julångest? Julen närmar sig. Här kan du prata med andra om julen http://www.alltforforaldrar.se/snack...p?568-Julsnack
    Men hur känner du inför julen? Svara nedan!
  3. Medlem sedan
    Sep 2013
    Redax
    #2
    Svara ovan menar jag så klart! Måndagsfingrar på tangenterna :-)
    * Redaktionen på Allt för föräldrar *
    *Du följer väl oss på @alltforforaldrar och på FB? *
  4. 2
    Svara ovan menar jag så klart! Måndagsfingrar på tangenterna :-)
  5. Medlem sedan
    Oct 2013
    #3
    Jag har ingen ångest...men jag har funderat lite över julklappar till barnen. Inte helt enkelt tycker jag. Men ångest har jag inte. Det har jag aldrig. Det tycker jag är onödigt. Det ordnar sig alltid liksom..
  6. 3
    Jag har ingen ångest...men jag har funderat lite över julklappar till barnen. Inte helt enkelt tycker jag. Men ångest har jag inte. Det har jag aldrig. Det tycker jag är onödigt. Det ordnar sig alltid liksom..
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Jag har en hatkärlek till julen, älskar julen egentligen, om vi får ta det lugnt och fint i vår lilla familj. Det bästa brukar vara veckorna före jul då vi gör precis så mycket av bak, julgodis m.m. som vi själva vill. Resten låter vi bli. Det som stressar är däremot oförmåga till kommunikation och uppskruvade förväntningar hos människor i min omgivning. Det kan vara släktingar, vänner och bekanta.
  8. 4
    Jag har en hatkärlek till julen, älskar julen egentligen, om vi får ta det lugnt och fint i vår lilla familj. Det bästa brukar vara veckorna före jul då vi gör precis så mycket av bak, julgodis m.m. som vi själva vill. Resten låter vi bli. Det som stressar är däremot oförmåga till kommunikation och uppskruvade förväntningar hos människor i min omgivning. Det kan vara släktingar, vänner och bekanta.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar