Är det någon här ute?
Omhändertagna barn
  1. Anonym
    #1

    Är det någon här ute?

    Mitt barn har blivit omhändertagen. Utredning ska påbörjas. Hur ska jag göra att sociala INTE lämnar barnet tillbaka? Barnet har inte blivit misshandlat eller vanvårdat men på grund av sitt handikapp har ett beteende... som jag gärna slipper. Hoppas nån finns här som kan svara.
  2. 1
    Är det någon här ute? Mitt barn har blivit omhändertagen. Utredning ska påbörjas. Hur ska jag göra att sociala INTE lämnar barnet tillbaka? Barnet har inte blivit misshandlat eller vanvårdat men på grund av sitt handikapp har ett beteende... som jag gärna slipper. Hoppas nån finns här som kan svara.
  3. Snäckan #1
    #2
    Vill du slippa ditt barn för att barnet har ett beteende som du inte kan hantera?
  4. 2
    Vill du slippa ditt barn för att barnet har ett beteende som du inte kan hantera?
  5. Medlem sedan
    Dec 2013
    #3
    Detta låter som att problemet ligger mer hos dig än barnet. Det är du som har satt detta barn till världen och behöver därför acceptera och lära dig handskas med dess krav..
    Hoppas inte du tar detta för negativt, utan jag försöker bara ge svar på din fråga..
  6. 3
    Detta låter som att problemet ligger mer hos dig än barnet. Det är du som har satt detta barn till världen och behöver därför acceptera och lära dig handskas med dess krav..
    Hoppas inte du tar detta för negativt, utan jag försöker bara ge svar på din fråga..
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar