Ger ni julklappar åt
Högtidssnack
  1. Kerstimärta
    #1

    Ger ni julklappar åt

    far- och morföräldrar?

    Här ger vi bara varsin inramad förstoring på barnbarnen. Egentligen är överenskommelsen att inte ge något alls. Alla vill försöka avdramatisera klapparna och fokusera mer på umgänget.
  2. 1
    Ger ni julklappar åt far- och morföräldrar?

    Här ger vi bara varsin inramad förstoring på barnbarnen. Egentligen är överenskommelsen att inte ge något alls. Alla vill försöka avdramatisera klapparna och fokusera mer på umgänget.
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    Vi har inte så många att ge julklappar till totalt sett. De enda i den generationen som finns kvar och som vi firar jul med är min mamma och min svärmor. De får foto på barnen och någon mer praktisk sak de önskar sig (eller som vi märkt att de behöver).
  4. 2
    Vi har inte så många att ge julklappar till totalt sett. De enda i den generationen som finns kvar och som vi firar jul med är min mamma och min svärmor. De får foto på barnen och någon mer praktisk sak de önskar sig (eller som vi märkt att de behöver).
  5. Medlem sedan
    Sep 2013
    Redax
    #3
    >Ja det är lätt att glömma bort att julen också är en tid att reflektera över livet, vilka som finns nära en och vilka som inte längre är hos oss...
  6. 3
    >Ja det är lätt att glömma bort att julen också är en tid att reflektera över livet, vilka som finns nära en och vilka som inte längre är hos oss...
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Almanacka med foto på barnen är uppskattat hos våra.
  8. 4
    Almanacka med foto på barnen är uppskattat hos våra.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar