Bm besök...
Januaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Bm besök...

    Åh, vad det var trevligt att lyssna på hjärtljudet ❤️ Lillsmurfan ligger på 140 ( enligt myten en kille då )
    jag hade gått upp 100gr sen sist så totalt 2.6 kg 😃
    men hjälp sf mått redan på 27.... Inte lika illa som förra geav då jav vid samma tid hade 30 😁
    mitt tryck hade gått upp lite men i äggvita o mår bra annars så..... Hon ville ändå ta ett snack med läkaren så skulle hon höra av sig om det var nåt.

    ja det var mitt besök...
    har ni gjort ert första bm besök?
    Alexandra 20081211 o Josephine 20100613
    Våra små O-djur - http://smaodjur.blogspot.com/

    FB; Kristina Kicki Karlsen
  2. 1
    Bm besök... Åh, vad det var trevligt att lyssna på hjärtljudet ❤️ Lillsmurfan ligger på 140 ( enligt myten en kille då )
    jag hade gått upp 100gr sen sist så totalt 2.6 kg 😃
    men hjälp sf mått redan på 27.... Inte lika illa som förra geav då jav vid samma tid hade 30 😁
    mitt tryck hade gått upp lite men i äggvita o mår bra annars så..... Hon ville ändå ta ett snack med läkaren så skulle hon höra av sig om det var nåt.

    ja det var mitt besök...
    har ni gjort ert första bm besök?
  3. Medlem sedan
    Feb 2012
    #2
    Ska på mitt första bm besök 22 oktober!
    Ser jag fram emot :-)
  4. 2
    Ska på mitt första bm besök 22 oktober!
    Ser jag fram emot :-)
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    Jag antar att du menar det besöket man gör i vecka 25 ca. Var där i vecka 24+5 (27/9) och hade ungefär samma värden som förra grav., vilket var lite roligt men livmodern/magen var lite större än sist :P Vad skönt att det gick bra för dig och fantastiskt att du inte gått upp mer än knappa 3 kg! Hade gått upp 6 kg vid det besöket men nu känns det som kilona bara tickar iväg.... :S Bebis hjärtljud låg på 145 denna gången och sonen låg ju mellan 150 och 160 hela tiden (vilket enligt myten är flicka) så det blir spännande att se vad denna bebis är för kön sen :P Lycka till med allt framöver!
  6. 3
    Jag antar att du menar det besöket man gör i vecka 25 ca. Var där i vecka 24+5 (27/9) och hade ungefär samma värden som förra grav., vilket var lite roligt men livmodern/magen var lite större än sist :P Vad skönt att det gick bra för dig och fantastiskt att du inte gått upp mer än knappa 3 kg! Hade gått upp 6 kg vid det besöket men nu känns det som kilona bara tickar iväg.... :S Bebis hjärtljud låg på 145 denna gången och sonen låg ju mellan 150 och 160 hela tiden (vilket enligt myten är flicka) så det blir spännande att se vad denna bebis är för kön sen :P Lycka till med allt framöver!
  7. Medlem sedan
    Oct 2012
    #4
    4/10 var vi på vårt första sedan rul. Fick lyssna på 140 friska slag/minut (på oss stämmer myten eftersom vi väntar en pojke) och ett SF-mått på 24,8 (25 antar jag hon skriver) Så jag ligger exakt lika som för 9 år sedan =)
    Dock har jag gått upp mer i vikt den här gången; 14kg so far *jeez*
  8. 4
    4/10 var vi på vårt första sedan rul. Fick lyssna på 140 friska slag/minut (på oss stämmer myten eftersom vi väntar en pojke) och ett SF-mått på 24,8 (25 antar jag hon skriver) Så jag ligger exakt lika som för 9 år sedan =)
    Dock har jag gått upp mer i vikt den här gången; 14kg so far *jeez*
  9. Medlem sedan
    Sep 2013
    #5
    Jag var till bvc i mitten på sept och har tid igen den 23e okt så det verkar vara olika hur man får tiderna =)
    Hjärtljuden låg på 144 och vi vet att det är en flicka, så frågan är om man ska bli orólig att de sett fel två ggr på ul eller?
    Magen var exakt som kurvan och knappa 2 kg ska man väl vara nöjd med, men det var likadant förra ggn..kilona kom på slutet!
    Hoppas att ni har det oki!
  10. 5
    Jag var till bvc i mitten på sept och har tid igen den 23e okt så det verkar vara olika hur man får tiderna =)
    Hjärtljuden låg på 144 och vi vet att det är en flicka, så frågan är om man ska bli orólig att de sett fel två ggr på ul eller?
    Magen var exakt som kurvan och knappa 2 kg ska man väl vara nöjd med, men det var likadant förra ggn..kilona kom på slutet!
    Hoppas att ni har det oki!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar