Är det nån kvar där ute?
_1212 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2012
    #1

    Är det nån kvar där ute?

    De flesta verkar ha droppat av. Lite tråkigt, fast jag förstår. Man har inte så mycket tid. Hoppas att ni alla mår bra och så. =)
  2. 1
    Är det nån kvar där ute? De flesta verkar ha droppat av. Lite tråkigt, fast jag förstår. Man har inte så mycket tid. Hoppas att ni alla mår bra och så. =)
  3. Medlem sedan
    Sep 2013
    Redax
    #2
    Hej :-) Är det något speciellt forum du saknar eller vill ha så säg till. Kanske kika in i barntrådarna Jag kommer ta tag i aktiviteterna på sajten framöver, så att fler börjar hänga :-) Hur gammal e ditt barn nu?

    ha en fin dag :-9
    * Redaktionen på Allt för föräldrar *
    *Du följer väl oss på @alltforforaldrar och på FB? *
  4. 2
    Hej :-) Är det något speciellt forum du saknar eller vill ha så säg till. Kanske kika in i barntrådarna Jag kommer ta tag i aktiviteterna på sajten framöver, så att fler börjar hänga :-) Hur gammal e ditt barn nu?

    ha en fin dag :-9
  5. Medlem sedan
    Jul 2012
    #3
    Det var inget speciellt ämne jag efterfrågade, mest bara närvaron från de andra. :-)
  6. 3
    Det var inget speciellt ämne jag efterfrågade, mest bara närvaron från de andra. :-)
  7. Medlem sedan
    Sep 2011
    #4
    Jag är tillbaka iaf fick ju sonen den 23:e december
    Hur är det för er? Kram
  8. 4
    Jag är tillbaka iaf fick ju sonen den 23:e december
    Hur är det för er? Kram
  9. Medlem sedan
    Sep 2013
    Redax
    #5
    Kul med lite svar :-) Vet inte riktigt hur jag ska ta tag i dessa grupper - vill ju och VET hur viktigt det är att man har andra som stöttar, peppar och får tiden att kännas mindre ensam... Har ni några förslag? Vill ge bort en massa give aways och göra roliga saker - men då behövs ju lite folk haha
  10. 5
    Kul med lite svar :-) Vet inte riktigt hur jag ska ta tag i dessa grupper - vill ju och VET hur viktigt det är att man har andra som stöttar, peppar och får tiden att kännas mindre ensam... Har ni några förslag? Vill ge bort en massa give aways och göra roliga saker - men då behövs ju lite folk haha
  11. Medlem sedan
    Sep 2011
    #6
    Jo är ju det som behövs, å har ingen aning hur man får folk att hitta tillbaka tyvärr :/
  12. 6
    Jo är ju det som behövs, å har ingen aning hur man får folk att hitta tillbaka tyvärr :/
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar