hur göra
Högtidssnack
  1. Medlem sedan
    Jul 2002
    #1

    hur göra

    Varje gång jag går in här blir jag tokig på de få centimetrar som finns att läsa inlägg på. Bara reklam och lister som ska dras upp och ner. Kan jag göra något för att det ska bli bättre? Saknar julsnacket men står inte ut med det nuvarande formatet.
    Bloggar om sötsaker: http://attbaka.blogspot.com/

    Carina med Elsa -03 och Moa -07
  2. 1
    hur göra Varje gång jag går in här blir jag tokig på de få centimetrar som finns att läsa inlägg på. Bara reklam och lister som ska dras upp och ner. Kan jag göra något för att det ska bli bättre? Saknar julsnacket men står inte ut med det nuvarande formatet.
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    Läser du via dator, padda eller telefon?

    Jag läser (och skriver) via dator och tycker inte att det är dåligt med plats att läsa.
  4. 2
    Läser du via dator, padda eller telefon?

    Jag läser (och skriver) via dator och tycker inte att det är dåligt med plats att läsa.
  5. Medlem sedan
    Sep 2013
    Redax
    #3
    Hej, vi jobbar på en mobilanpassad sajt jag veeet att det är frustrerande! Det tycker jag med!!! Men vi jobbar på det å jag är på dem !

    Datorn är nog bäst ett par veckor till...

    Efter er regn kommer solsken ( jaja klysh men sant - alltid haha )
    * Redaktionen på Allt för föräldrar *
    *Du följer väl oss på @alltforforaldrar och på FB? *
  6. 3
    Hej, vi jobbar på en mobilanpassad sajt jag veeet att det är frustrerande! Det tycker jag med!!! Men vi jobbar på det å jag är på dem !

    Datorn är nog bäst ett par veckor till...

    Efter er regn kommer solsken ( jaja klysh men sant - alltid haha )
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar