Har ni startat?
Högtidssnack
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Har ni startat?

    Jag har köpt tre julklappar! Två supersöta adventskalendrar modell mini...Funderat på att sätta en pepparkaksdeg i helgen... samt starta med min julblogg i helgen:-)
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Har ni startat? Jag har köpt tre julklappar! Två supersöta adventskalendrar modell mini...Funderat på att sätta en pepparkaksdeg i helgen... samt starta med min julblogg i helgen:-)
  3. Medlem sedan
    Sep 2013
    Redax
    #2
    Jag har oxå börjat smyghandla..... till mig själv haha...
    * Redaktionen på Allt för föräldrar *
    *Du följer väl oss på @alltforforaldrar och på FB? *
  4. 2
    Jag har oxå börjat smyghandla..... till mig själv haha...
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3
    började redan i Januari sedan tog det ända till i september innan jag hittade några till brukar ju vilja vara färdig tidigt eftersom jag står på julmarknader hela november och december och har i år tillverkat de flesta julklapparna så 80% är klart redan
    men jag ska pyssla ihop en adventskalender till min lilla brorsdotter tänkte bla göra hennes egen pekbok med bilder på människor och djur i hennes närhet.
  6. 3
    började redan i Januari sedan tog det ända till i september innan jag hittade några till brukar ju vilja vara färdig tidigt eftersom jag står på julmarknader hela november och december och har i år tillverkat de flesta julklapparna så 80% är klart redan
    men jag ska pyssla ihop en adventskalender till min lilla brorsdotter tänkte bla göra hennes egen pekbok med bilder på människor och djur i hennes närhet.
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Nja, barnens julkalendrarna är klara (maken köpte en BodyShop-kalender till mig också! ) så den biten är klar. Men annars så har vi inte kommit så långt än.
  8. 4
    Nja, barnens julkalendrarna är klara (maken köpte en BodyShop-kalender till mig också! ) så den biten är klar. Men annars så har vi inte kommit så långt än.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar