Glögg
Högtidssnack
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Glögg

    Har någon testat den med Delicatoboll?

    Idag köpte jag Per Morbergs..sista flaskan i affären..tydligen är den svår att få tag på nu...slut tom
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  2. 1
    Glögg Har någon testat den med Delicatoboll?

    Idag köpte jag Per Morbergs..sista flaskan i affären..tydligen är den svår att få tag på nu...slut tom
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Delicatoboll har jag testat på Mitt Kök-mässan. Den smakade faktiskt chokladboll, och mitt betyg blir...

    .
    .
    .

    Nä, den kommer jag INTE köpa. Jag äter hellre mina delicatobollar som de är och dricker glögg till än kombinerar.

    Per Morbergs har jag inte testat eller köpt.
  4. 2
    Delicatoboll har jag testat på Mitt Kök-mässan. Den smakade faktiskt chokladboll, och mitt betyg blir...

    .
    .
    .

    Nä, den kommer jag INTE köpa. Jag äter hellre mina delicatobollar som de är och dricker glögg till än kombinerar.

    Per Morbergs har jag inte testat eller köpt.
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3

    ok

    ja det kanske är bäst så

    Tack
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  6. 3
    ok ja det kanske är bäst så

    Tack
  7. elsatrulsa
    #4
    Nej, men jag blev nyfiken nu... Jag gillar ju lite udda saker, så jag kanske testar den någon gång...

    Vad är det för smaker på Morbergs glögg? Ska kolla på skoj om den finns häromkring.
  8. 4
    Nej, men jag blev nyfiken nu... Jag gillar ju lite udda saker, så jag kanske testar den någon gång...

    Vad är det för smaker på Morbergs glögg? Ska kolla på skoj om den finns häromkring.
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5

    Kanske bara som han sa

    men ja kolla efter den

    Jag skriver av innehållsförteckningen:
    Vatten,äpplejuice,rödvin(inneh åller sulfit),svartvinbärsjuice,glög gkryddarom,körsbärsjuice,

    det är från koncentrat(juicerna då)

    sen är det ju mer i..ja du vet nått enummer o så
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  10. 5
    Kanske bara som han sa men ja kolla efter den

    Jag skriver av innehållsförteckningen:
    Vatten,äpplejuice,rödvin(inneh åller sulfit),svartvinbärsjuice,glög gkryddarom,körsbärsjuice,

    det är från koncentrat(juicerna då)

    sen är det ju mer i..ja du vet nått enummer o så
  11. elsatrulsa
    #6
    Vi köpte en lättare variant på kvantum. Men är lite sugen på att testa den där bollen också. Ska se om den finns på Willys, de brukar ha paketerade stycksaker från Delicato.

    Var det Morberg själv som sa så? På tal om Morberg, så har jag kollat Fru Marianne på svt-arkiv. Han spelar ju Börje där.
  12. 6
    Vi köpte en lättare variant på kvantum. Men är lite sugen på att testa den där bollen också. Ska se om den finns på Willys, de brukar ha paketerade stycksaker från Delicato.

    Var det Morberg själv som sa så? På tal om Morberg, så har jag kollat Fru Marianne på svt-arkiv. Han spelar ju Börje där.
  13. Medlem sedan
    Aug 2000
    #7
    Nä, skippa delicatobollsglöggen. Allvarligt, den var inte god.
    Spar pengarna till riktiga chokladbollar och vanlig glögg istället, det blir sannolikt mer lyckat.
    (Den har hamnat sist i olika test också, så det är inte bara jag som inte tycker om den. )
  14. 7
    Nä, skippa delicatobollsglöggen. Allvarligt, den var inte god.
    Spar pengarna till riktiga chokladbollar och vanlig glögg istället, det blir sannolikt mer lyckat.
    (Den har hamnat sist i olika test också, så det är inte bara jag som inte tycker om den. )
  15. elsatrulsa
    #8
    Okej, men jag är nyfiken av mig. Så springer jag på den, är det inte säkert att jag kan hålla mig... Men jag ska försöka, för din skull.
  16. 8
    Okej, men jag är nyfiken av mig. Så springer jag på den, är det inte säkert att jag kan hålla mig... Men jag ska försöka, för din skull.
  17. Medlem sedan
    Aug 2000
    #9
    Aww... För min skull!
  18. 9
    Aww... För min skull!
  19. Medlem sedan
    Jun 2005
    #10

    Haha nä det var Ica-killen

    coolt möte
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  20. 10
    Haha nä det var Ica-killen coolt möte
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar