Baka med era ungdomar
Tonåringar
  1. Anonym
    #1

    Baka med era ungdomar

    Brukar ni baka med era barn? Mina barn vill gärna att vi ska baka tillsammans och säger att deras vänners föräldrar gör detta om helgerna men jag känner bara att jag inte har tid.. Hur får andra tiden att räcka till? En vän tipsade mig om att jag skulle kunna använda någon typ av kakmix för att det ska gå snabbare och vara enklare att baka.. hur är er inställning till det?
  2. 1
    Baka med era ungdomar Brukar ni baka med era barn? Mina barn vill gärna att vi ska baka tillsammans och säger att deras vänners föräldrar gör detta om helgerna men jag känner bara att jag inte har tid.. Hur får andra tiden att räcka till? En vän tipsade mig om att jag skulle kunna använda någon typ av kakmix för att det ska gå snabbare och vara enklare att baka.. hur är er inställning till det?
  3. Anonym
    #2
    Använd inte kakmix. En del av själva grejen är att göra smeten och att ta sin tid. Barnet vill vara med dig lika mycket som han/hon vill baka.
  4. 2
    Använd inte kakmix. En del av själva grejen är att göra smeten och att ta sin tid. Barnet vill vara med dig lika mycket som han/hon vill baka.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar