Bara två grupper före nu...
Februaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Bara två grupper före nu...

    ...vad fort tiden går! Imorrn är det 2 mån kvar till Bf för mig. Overkligt men häftigt!
  2. 1
    Bara två grupper före nu... ...vad fort tiden går! Imorrn är det 2 mån kvar till Bf för mig. Overkligt men häftigt!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Visst är det häftigt! Jag tycker att tiden flyger fram nu. Nästa vecka blir min sista vecka på jobbet innan ledighet. Så lyxigt
  4. 2
    Visst är det häftigt! Jag tycker att tiden flyger fram nu. Nästa vecka blir min sista vecka på jobbet innan ledighet. Så lyxigt
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3
    Ja det känns så häftigt :-) Själv har jag tänkt jobba januari ut, har ju BF först 25 feb. Men nu hägrar 2 v julledighet!!!
  6. 3
    Ja det känns så häftigt :-) Själv har jag tänkt jobba januari ut, har ju BF först 25 feb. Men nu hägrar 2 v julledighet!!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2011
    #4
    Toklängtar: Oj men herregud vad tiden flyger förbi! Kom ihåg när du var i vår grupp och kämpade ihop med mig och några till. Det är jag och någon mer kvar, tyvärr...
  8. 4
    Toklängtar: Oj men herregud vad tiden flyger förbi! Kom ihåg när du var i vår grupp och kämpade ihop med mig och några till. Det är jag och någon mer kvar, tyvärr...
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5
    Jag jobbade sista dagen förra veckan. Får graviditetspenning så nu är jag hemma tills det är dags. Så här göra julgodis och lite annat pyssel

    Humlan87: Ja, håller tummarna för dig! Det var ju efter ett år, med inbokad utredning någon vecka senare som jag plussade. Hoppas det är din tur nu!
  10. 5
    Jag jobbade sista dagen förra veckan. Får graviditetspenning så nu är jag hemma tills det är dags. Så här göra julgodis och lite annat pyssel

    Humlan87: Ja, håller tummarna för dig! Det var ju efter ett år, med inbokad utredning någon vecka senare som jag plussade. Hoppas det är din tur nu!
  11. Medlem sedan
    Jan 2011
    #6
    Hoppas såå att det är min tur nu. Dags=) p.s. svarat dig...
  12. 6
    Hoppas såå att det är min tur nu. Dags=) p.s. svarat dig...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar