Ladda upp din julgran
Högtidssnack
  1. Medlem sedan
    Sep 2013
    Redax
    #1

    Ladda upp din julgran

    Hej på er! ni har väl sett att man kan ladda upp bilder enkelt nu i forumet!? Vpre kul att se era julgranar!! Hur pyntar ni? Här är AFF kontorets lilla julis - med paket och allt (riktiga!) till och med IT Lukas syns lite hihi *shhyyy* han är så hemlig av sig....
    affjul.jpg
    * Redaktionen på Allt för föräldrar *
    *Du följer väl oss på @alltforforaldrar och på FB? *
  2. 1
    Ladda upp din julgran Hej på er! ni har väl sett att man kan ladda upp bilder enkelt nu i forumet!? Vpre kul att se era julgranar!! Hur pyntar ni? Här är AFF kontorets lilla julis - med paket och allt (riktiga!) till och med IT Lukas syns lite hihi *shhyyy* han är så hemlig av sig....
    affjul.jpg
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    Vår julgran finns inte än. Den klär vi den 23:e
  4. 2
    Vår julgran finns inte än. Den klär vi den 23:e
  5. Medlem sedan
    Sep 2013
    Redax
    #3

    Här e min gran, hur är din?

    * Redaktionen på Allt för föräldrar *
    *Du följer väl oss på @alltforforaldrar och på FB? *
  6. 3
    Här e min gran, hur är din? image.jpg
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Min gran kommer inte upp före 3e advent (och i år tvingas vi vänta till efter 3e advent om vi vill ha plats för alla gäster som kommer på vårt adventsfirande).
    Sedan får den stå till trettondag Knut, om inte våra för året nya katter lyckats demolera den helt innan dess.
  8. 4
    Min gran kommer inte upp före 3e advent (och i år tvingas vi vänta till efter 3e advent om vi vill ha plats för alla gäster som kommer på vårt adventsfirande).
    Sedan får den stå till trettondag Knut, om inte våra för året nya katter lyckats demolera den helt innan dess.
  9. elsatrulsa
    #5
    Det dröjer en stund till innan min gran kommer. Dagen innan julafton tas den in och får stå framme till tjugondedag knut.
  10. 5
    Det dröjer en stund till innan min gran kommer. Dagen innan julafton tas den in och får stå framme till tjugondedag knut.
  11. Medlem sedan
    Jul 2001
    #6

    Kollar om det funkar dårå...

    Har aldrig lyckats ladda upp en bild; senaste förrförra veckan fick jag flera error-resultat när jag försökte. Men nu då...

    granen.jpg
  12. 6
    Kollar om det funkar dårå... Har aldrig lyckats ladda upp en bild; senaste förrförra veckan fick jag flera error-resultat när jag försökte. Men nu då...

    granen.jpg
  13. Medlem sedan
    Jul 2001
    #7
    Jippie, det gick!
  14. 7
    Jippie, det gick!
  15. Medlem sedan
    Sep 2013
    Redax
    #8
    WOOHOOO!!!!!!! Snygg!!! :-)
    * Redaktionen på Allt för föräldrar *
    *Du följer väl oss på @alltforforaldrar och på FB? *
  16. 8
    WOOHOOO!!!!!!! Snygg!!! :-)
  17. Medlem sedan
    Aug 2000
    #9
    Vår granna kattdekorerade gran finns i ett inlägg lite högre upp...
  18. 9
    Vår granna kattdekorerade gran finns i ett inlägg lite högre upp...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar