Min 6 åring sover inte
Förskoleklass (6-års.)
  1. Medlem sedan
    Sep 2013
    Redax
    #1

    Min 6 åring sover inte

    Mina ögon går i kors just nu... han kommer in varje natt ocoh tar upp hela sängen... helt okej, men sen vaknar han 05 och ska "prata" - jag försöker lyssna men gud så trött jag är .... tips från forumexperterna .... Jag tänker att det är en 6 årsfas... men jag börjar e dubbelt... haha ... eller
    * Redaktionen på Allt för föräldrar *
    *Du följer väl oss på @alltforforaldrar och på FB? *
  2. 1
    Min 6 åring sover inte Mina ögon går i kors just nu... han kommer in varje natt ocoh tar upp hela sängen... helt okej, men sen vaknar han 05 och ska "prata" - jag försöker lyssna men gud så trött jag är .... tips från forumexperterna .... Jag tänker att det är en 6 årsfas... men jag börjar e dubbelt... haha ... eller
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2

    Min 6 åring sover inte

    Nu e detta ju en gammal tråd men hur går det? Mina stora va med sånna i 6 års åldern. Då hade dom kommit på att när man dör försvinner man för alltid. Så kom på att det va för att dom va så rädd för att jag skulle dö så dom vågade inte sova
  4. 2
    Min 6 åring sover inte Nu e detta ju en gammal tråd men hur går det? Mina stora va med sånna i 6 års åldern. Då hade dom kommit på att när man dör försvinner man för alltid. Så kom på att det va för att dom va så rädd för att jag skulle dö så dom vågade inte sova
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar