Hej,
Jag är en psykologistuderande på Dundee universitetet i Skottland. För närvarande genomför jag en avhandlingsstudie, gällande sambandet mellan grupptillhörighet och psykisk hälsa. Jag vill ta reda på hur viktigt det sociala stödnätverket är för vår psykiska hälsa när vi blir föräldrar. Du måste ha fött barn någon gång de senaste sex månaderna (minst fyra veckor sedan).
Länken till min undersökning finns här under. Jag hoppas att många av er vill delta i min studie och fyller i enkäten som består av cirka 50 frågor. Den tar ungefär 10-15 minuter att genomföra. Du kan fylla i den på ditt modersmål.
Till dig som deltog i min första studie under graviditeten. Jag skulle uppskatta enormt om du kunde delta i den här också, eftersom uppgifterna skulle vara otroligt viktiga och skulle kanske till och med innebära att min studie publiceras.
Ett stort tack på förhand, jag hoppas att många av er vill vara med och hjälpa till! Tveka inte att höra av er till mig via e-post om ni har några frågor – Jag besvarar dem gärna.
https://www.esurveycreator.com/s/56152f2
Vänliga hälsningar,
Anne MacGregor
Dundee universitetet, Skottland
[email protected]