Nya vänner i Gbg-området?
Ensamförälder
  1. Medlem sedan
    Dec 2013
    #1

    Nya vänner i Gbg-området?

    Hej, är en tjej på 36 år med två barn, 10 och 12 år gamla, som bor hos mig på heltid. Bor utanför Gbg. Är glad och social men saknar nära vänner att dela livet med. Vill gärna förändra min situation, men tycker det är svårt att hitta naturliga mötesplatser när man är ensamstående, och tänkte se om detta forum kan vara en möjlighet. Ses gärna både med och utan barn. Tveka inte att höra av dig om du som jag vill hitta nya vänner!
  2. 1
    Nya vänner i Gbg-området? Hej, är en tjej på 36 år med två barn, 10 och 12 år gamla, som bor hos mig på heltid. Bor utanför Gbg. Är glad och social men saknar nära vänner att dela livet med. Vill gärna förändra min situation, men tycker det är svårt att hitta naturliga mötesplatser när man är ensamstående, och tänkte se om detta forum kan vara en möjlighet. Ses gärna både med och utan barn. Tveka inte att höra av dig om du som jag vill hitta nya vänner!
  3. Medlem sedan
    Feb 2015
    #2

    träffa nya vänner

    Hej, är en tjej på 27 år med tre barn, 8 4 och 2 år gamla,. Bor i uddevalla. Är glad och social men saknar nära vänner att dela livet med. Vill du ta en promenad eller fika, hör gärna av dig.
    Hälsningar Nancy.
  4. 2
    träffa nya vänner Hej, är en tjej på 27 år med tre barn, 8 4 och 2 år gamla,. Bor i uddevalla. Är glad och social men saknar nära vänner att dela livet med. Vill du ta en promenad eller fika, hör gärna av dig.
    Hälsningar Nancy.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar