Sova över?
Tonåringar
  1. Anonym
    #1

    Sova över?

    Hur förhåller ni er till att sova över hos flickvän/pojkvän? Sonen är snart 16 och flickvännen ett år yngre. Vill gärna höra hur ni tänker kring det.
  2. 1
    Sova över? Hur förhåller ni er till att sova över hos flickvän/pojkvän? Sonen är snart 16 och flickvännen ett år yngre. Vill gärna höra hur ni tänker kring det.
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Min son är 16,flickvännen jämngammal.De sover gärna över hos varann .Så länge de sköter skolan så är det helt okej för mig,varför skulle det inte??
  4. 2
    Min son är 16,flickvännen jämngammal.De sover gärna över hos varann .Så länge de sköter skolan så är det helt okej för mig,varför skulle det inte??
  5. Anonym
    #3
    Jag håller med. Är bara lite nyfiken på hur andra föräldrar tycker och tänker. Har bara ett barn, så jag har inte så mycket att jämföra med.
  6. 3
    Jag håller med. Är bara lite nyfiken på hur andra föräldrar tycker och tänker. Har bara ett barn, så jag har inte så mycket att jämföra med.
  7. Medlem sedan
    Dec 2012
    #4
    Min dotter brukar sova över hos pojkvännen ibland. Och det fungerar utmärkt. Har pratat igenom det där med sex med henne.
  8. 4
    Min dotter brukar sova över hos pojkvännen ibland. Och det fungerar utmärkt. Har pratat igenom det där med sex med henne.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar