Hjärtklappning
Februaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    Hjärtklappning

    Har några gånger den här veckan fått hjärtklappning, hög puls och lite illamående/yrsel.

    Var till BM i går och både blodvärde och ämnesomsättningsprovet var bra. Vi ska höras igen på måndag och prata lite med läkaren.

    Nån av er som vet vad det kan vara? Nån som varit med om det själv!'
  2. 1
    Hjärtklappning Har några gånger den här veckan fått hjärtklappning, hög puls och lite illamående/yrsel.

    Var till BM i går och både blodvärde och ämnesomsättningsprovet var bra. Vi ska höras igen på måndag och prata lite med läkaren.

    Nån av er som vet vad det kan vara? Nån som varit med om det själv!'
  3. Medlem sedan
    Jul 2013
    #2
    Jag hade så två, tre gånger för ett par veckor sedan. Jag tolkade det som något normalt då både blodtryck och blodsocker kan göra ganska kraftiga svängningar när man är gravid. Vid båda tillfällena var det dags att äta.
  4. 2
    Jag hade så två, tre gånger för ett par veckor sedan. Jag tolkade det som något normalt då både blodtryck och blodsocker kan göra ganska kraftiga svängningar när man är gravid. Vid båda tillfällena var det dags att äta.
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3

    Hjärtklappning

    Gick bra på undersökningen. Fick göra ett EKG för säkerhetsskull, men jag är frisk som en nötkärna :-) Läkaren tyckte att jag skulle överlåta städningen åt min man fortsättningsvis ;-)
  6. 3
    Hjärtklappning Gick bra på undersökningen. Fick göra ett EKG för säkerhetsskull, men jag är frisk som en nötkärna :-) Läkaren tyckte att jag skulle överlåta städningen åt min man fortsättningsvis ;-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar