Delar av slemproppen?
Februaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Delar av slemproppen?

    Har en kanske lite äcklig fundering. När jag varit på toaletten och kissat dom senaste gångerna så har det varit något kladdigt typ snor, tapetklister liknande gegga. Inte flytningar för det har jag som vanligt mellan åt, vitt och tjockt. Kan det vara delar av slemproppen som lossnar?
    Var in på förlossningen för ca 1 vecka sedan för jag kände av något som kan jämföras med UVI, men dom såg inget ovanligt. Och då sa doktorn att livmodertappen va 3cm lång, hur lång ska den vara egentligen?
    Vet ju inget och känner mig som ett pucko -.-
  2. 1
    Delar av slemproppen? Har en kanske lite äcklig fundering. När jag varit på toaletten och kissat dom senaste gångerna så har det varit något kladdigt typ snor, tapetklister liknande gegga. Inte flytningar för det har jag som vanligt mellan åt, vitt och tjockt. Kan det vara delar av slemproppen som lossnar?
    Var in på förlossningen för ca 1 vecka sedan för jag kände av något som kan jämföras med UVI, men dom såg inget ovanligt. Och då sa doktorn att livmodertappen va 3cm lång, hur lång ska den vara egentligen?
    Vet ju inget och känner mig som ett pucko -.-
  3. Medlem sedan
    Sep 2013
    #2
    Har också fått det, och har ingen aning.
  4. 2
    Har också fått det, och har ingen aning.
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3
    Jag vet inte säkert hur slemproppen ser ut, men det låter ju som att det kan vara den. Skulle nog föreslå att du ringer din BM eller förlossningen och beror råd. Om det är slemproppen kan det ju börja hända saker snart :-)
  6. 3
    Jag vet inte säkert hur slemproppen ser ut, men det låter ju som att det kan vara den. Skulle nog föreslå att du ringer din BM eller förlossningen och beror råd. Om det är slemproppen kan det ju börja hända saker snart :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar