Nya vänner Stockholm!
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    Jan 2014
    #1

    Nya vänner Stockholm!

    Jag är en tjej på 26 år som väntar sitt första barn med bf 5 mars. Har bara bott i Stockholm ca 1 år och jobbat väldigt mycket så har inte hunnit skaffa så mycket nya vänner. Är det någon som är intresserad av att ses antingen med eller utan våra små? Öppen för förslag!:-) kom igen tjejer, visst vore en liten mammagrupp trevligt?

    Mvh Linda
  2. 1
    Nya vänner Stockholm! Jag är en tjej på 26 år som väntar sitt första barn med bf 5 mars. Har bara bott i Stockholm ca 1 år och jobbat väldigt mycket så har inte hunnit skaffa så mycket nya vänner. Är det någon som är intresserad av att ses antingen med eller utan våra små? Öppen för förslag!:-) kom igen tjejer, visst vore en liten mammagrupp trevligt?

    Mvh Linda
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    Hej linda! Har precis fått veta att jag är gravid.. v 7 imorgon.. tycker det vore jätte kul att ses.. bor i söderort, var bor du? Är oxå 26 :-)
  4. 2
    Hej linda! Har precis fått veta att jag är gravid.. v 7 imorgon.. tycker det vore jätte kul att ses.. bor i söderort, var bor du? Är oxå 26 :-)
  5. Medlem sedan
    Jan 2014
    #3
    Men vad roligt för dej! Kommer ihåg hur glad man blev av plusset:-) jag bor i trångsund.så tar gärna en fika eller så någon dag:-)
  6. 3
    Men vad roligt för dej! Kommer ihåg hur glad man blev av plusset:-) jag bor i trångsund.så tar gärna en fika eller så någon dag:-)
  7. Medlem sedan
    Jan 2014
    #4
    Var bor du?:-)
  8. 4
    Var bor du?:-)
  9. Medlem sedan
    Jan 2014
    #5
    Jag bor i Trångsund
  10. 5
    Jag bor i Trångsund
  11. Medlem sedan
    Jan 2014
    #6
    Hej! Jag är en tjej på 26 år och har en son på 18 mån och väntar en liten flicka den 13 juni. Vi bor lite norr om Stockholm. Vi träffas gärna på roliga saker. Grattis till graviditeten. Mvh/Sandra
  12. 6
    Hej! Jag är en tjej på 26 år och har en son på 18 mån och väntar en liten flicka den 13 juni. Vi bor lite norr om Stockholm. Vi träffas gärna på roliga saker. Grattis till graviditeten. Mvh/Sandra
  13. Medlem sedan
    Jan 2014
    #7
    Hej Sandra! vad trevligt Och grattis till din flicka. Vi kanske kunde planera in en fika någon dag när alla kan?

    Mvh Linda
  14. 7
    Hej Sandra! vad trevligt Och grattis till din flicka. Vi kanske kunde planera in en fika någon dag när alla kan?

    Mvh Linda
  15. Medlem sedan
    Sep 2011
    #8

    Nya vänner Stockholm!

    Hej! Jag har en son på 20månader och en dotter på snart 2månader och bor norr om Stockholm. Du får gärna höra av dig!/Sarah
  16. 8
    Nya vänner Stockholm! Hej! Jag har en son på 20månader och en dotter på snart 2månader och bor norr om Stockholm. Du får gärna höra av dig!/Sarah
  17. Medlem sedan
    Jan 2014
    #9
    Är det någon som vet hur man skapar en grupp här eller på fb så vi lättare kan få kontakt? Lägg till mig på FB vet jag! Linda Thunberg
  18. 9
    Är det någon som vet hur man skapar en grupp här eller på fb så vi lättare kan få kontakt? Lägg till mig på FB vet jag! Linda Thunberg
  19. Medlem sedan
    Jan 2014
    #10
    Hej! Fanns så många Linda Thunberg Men testa lägg till mig Sandra Jansson Jag har en ultraljudsbild som profilbild :P
  20. 10
    Hej! Fanns så många Linda Thunberg Men testa lägg till mig Sandra Jansson Jag har en ultraljudsbild som profilbild :P
  21. Medlem sedan
    Jan 2014
    #11
    Hej! Vart norr om sthlm? Jag bor själv norr om sthlm i Upplands Väsby
  22. 11
    Hej! Vart norr om sthlm? Jag bor själv norr om sthlm i Upplands Väsby
  23. Medlem sedan
    Feb 2014
    #12
    Söker också vänner, bor i Uppsala med en son på 2 år, men är mycket i Upplands Väsby. Har facebook
    /Josefine
  24. 12
    Söker också vänner, bor i Uppsala med en son på 2 år, men är mycket i Upplands Väsby. Har facebook
    /Josefine
  25. Medlem sedan
    Jan 2014
    #13
    Va kul Lägg gärna till mig på Facebook Sandra Jansson heter jag på fb. Va heter du på fb?
  26. 13
    Va kul Lägg gärna till mig på Facebook Sandra Jansson heter jag på fb. Va heter du på fb?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar