Planerar 3:e barnet med BF 2015
Planera för barn
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    Planerar 3:e barnet med BF 2015

    Då var det dags att planera för tredje barnet!
    Vi har pratat om det ett tag nu och kommit fram till att vi vill att det ska vara minst 3 år mellan barn 2 och barn 3 vilket innebär att det blir "bebisverkstad" någon gång i sensommar. Väntan dit kommer bli olidlig, men desto mer tid till att planera och fundera på allt runtomkring.

    Hoppas på att vi kan bli ett gäng på den här tråden som vill ha barn 2015!
  2. 1
    Planerar 3:e barnet med BF 2015 Då var det dags att planera för tredje barnet!
    Vi har pratat om det ett tag nu och kommit fram till att vi vill att det ska vara minst 3 år mellan barn 2 och barn 3 vilket innebär att det blir "bebisverkstad" någon gång i sensommar. Väntan dit kommer bli olidlig, men desto mer tid till att planera och fundera på allt runtomkring.

    Hoppas på att vi kan bli ett gäng på den här tråden som vill ha barn 2015!
  3. Medlem sedan
    Apr 2010
    #2
    Lycka till
  4. 2
    Lycka till
  5. Medlem sedan
    Oct 2011
    #3
    Hej. Vi planerar också för nummer tre 2015. Men vi är inte riktigt överens om när vi ska påbörja bebisverkstad. Mer än att vi tänker oss tidigast maj
    Mor till min son född 2012-05-07 <3
    Och tvåan är på gång 2013-07-29
  6. 3
    Hej. Vi planerar också för nummer tre 2015. Men vi är inte riktigt överens om när vi ska påbörja bebisverkstad. Mer än att vi tänker oss tidigast maj
  7. Nr 4/15
    #4
    Planerar för en 4:a så fort som möjligt Har precis haft ett MF och blöder än så det blir nog ingen bebisverkstad än på 1 månad, vill gärna ha en ordentlig mens innan vi försöker och ett ok från min BM att allt verkar ok efter MF, ska dit imorgon för Hb, blodtryck och gynundersökning så håll tummarna för att allt ser bra ut
  8. 4
    Planerar för en 4:a så fort som möjligt Har precis haft ett MF och blöder än så det blir nog ingen bebisverkstad än på 1 månad, vill gärna ha en ordentlig mens innan vi försöker och ett ok från min BM att allt verkar ok efter MF, ska dit imorgon för Hb, blodtryck och gynundersökning så håll tummarna för att allt ser bra ut
  9. Medlem sedan
    Sep 2014
    #5
    Vi funderar på en en trea...eller funderar. Vi har bestämt oss. Jag tycker det känns så pirrigt när man väl vet själv att man vill. Sen får ju naturen avgöra om det blir, men det rår man ju inte riktigt över. Lycka till
  10. 5
    Vi funderar på en en trea...eller funderar. Vi har bestämt oss. Jag tycker det känns så pirrigt när man väl vet själv att man vill. Sen får ju naturen avgöra om det blir, men det rår man ju inte riktigt över. Lycka till
  11. Medlem sedan
    Apr 2010
    #6
    Vi väntar 2a nu
  12. 6
    Vi väntar 2a nu
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar