2:a missfallet :(
Missfall
  1. Anonym
    #1

    2:a missfallet :(

    I helgen fick jag mitt andra missfall och frågorna bubblar uppe i skalleknoppen. Varför? Är det mig det är fel på? Vad är det för fel? Varför händer detta igen? Har jag gjort något som kan orsakat det hela? Ska jag någonsin få blir MAMMA? Jag trodde att det äntligen var vår tur! Så lyckliga vi var..... Tror inte jag orkar med detta igen, smärtan är olidlig!!
  2. 1
    2:a missfallet :( I helgen fick jag mitt andra missfall och frågorna bubblar uppe i skalleknoppen. Varför? Är det mig det är fel på? Vad är det för fel? Varför händer detta igen? Har jag gjort något som kan orsakat det hela? Ska jag någonsin få blir MAMMA? Jag trodde att det äntligen var vår tur! Så lyckliga vi var..... Tror inte jag orkar med detta igen, smärtan är olidlig!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    Jag känner igen din smärta! Jag är också
    rädd. Men för oss som fått missfall, vi får inte skuldbelägga oss själva! En dag kommer vi få vårt mirakel!

    läs gärna min historia. Vill sprida den för att hjälpa andra. Man är inte onormal för att man får missfall. Vi är inte ensamma!!

    http://anniken.blogg.se/2014/january/min-historia.html
  4. 2
    Jag känner igen din smärta! Jag är också
    rädd. Men för oss som fått missfall, vi får inte skuldbelägga oss själva! En dag kommer vi få vårt mirakel!

    läs gärna min historia. Vill sprida den för att hjälpa andra. Man är inte onormal för att man får missfall. Vi är inte ensamma!!

    http://anniken.blogg.se/2014/january/min-historia.html
  5. Medlem sedan
    Jan 2014
    #3
    Beklagar ditt missfall! Jag är mitt i processen själv och det är svårt att peppa andra men jag ville bara säga - du är inte ensam!
  6. 3
    Beklagar ditt missfall! Jag är mitt i processen själv och det är svårt att peppa andra men jag ville bara säga - du är inte ensam!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar