Någon från Stockholms området ?
_1311 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2011
    #1

    Någon från Stockholms området ?

    Hej

    låt mig presentera mig först jag är är 31 år.
    Bor I Hallonbergen, Sundbyberg med min Man F på 32 år, vi har Y på 5 år (från 0803) och A från 131101. Tjejer båda 2

    Försöker vända mig till livet som mamma ledig, hvilket till tider kan väre lite tråkigt om jag ska väre ärlig
    Dom dagarna den stora tjej är hos dagmamman blir det ofte till långa prommis, för att få tiden att gå.

    Om det finns någon i Stockholms området (bor Nord om) som känner igen sig, hojta till så kan vi ses under dagarna, med dom små
  2. 1
    Någon från Stockholms området ? Hej

    låt mig presentera mig först jag är är 31 år.
    Bor I Hallonbergen, Sundbyberg med min Man F på 32 år, vi har Y på 5 år (från 0803) och A från 131101. Tjejer båda 2

    Försöker vända mig till livet som mamma ledig, hvilket till tider kan väre lite tråkigt om jag ska väre ärlig
    Dom dagarna den stora tjej är hos dagmamman blir det ofte till långa prommis, för att få tiden att gå.

    Om det finns någon i Stockholms området (bor Nord om) som känner igen sig, hojta till så kan vi ses under dagarna, med dom små
  3. Medlem sedan
    Apr 2011
    #2

    Någon från Stockholms området ?

    Ingen ?
  4. 2
    Någon från Stockholms området ? Ingen ?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar