VUL idag efter blödning och de såg inget
Missfall
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #1

    VUL idag efter blödning och de såg inget

    Hej! Enligt SMFD är jag i v 6+3, i går lunch började jag blöda, först brunt... sen klarrött, inte så mycket och jag har inte ont, men blev jätteorolig såklart och jag blödde hela dagen och kvällen, det avtog runt kl 22. idag fick jag komma till gyn som kollade och man såg ingenting..... ??? Bara en tjock slemhinna?? men ingen fostersäck inge foster. De tog HCG prov och ska ringa i morgon. De konstaterade iaf att det inte var utomhavande, vilket känns bra, men ovissheten gör mig galen. Är det flera som varit på tidiga VUL och inte sett något som någon vecka senare "fortfarande varit gravid" och att man nu kan se fostret??? Så orolig och ledsen nu :-( kram till er alla / Johanna
  2. 1
    VUL idag efter blödning och de såg inget Hej! Enligt SMFD är jag i v 6+3, i går lunch började jag blöda, först brunt... sen klarrött, inte så mycket och jag har inte ont, men blev jätteorolig såklart och jag blödde hela dagen och kvällen, det avtog runt kl 22. idag fick jag komma till gyn som kollade och man såg ingenting..... ??? Bara en tjock slemhinna?? men ingen fostersäck inge foster. De tog HCG prov och ska ringa i morgon. De konstaterade iaf att det inte var utomhavande, vilket känns bra, men ovissheten gör mig galen. Är det flera som varit på tidiga VUL och inte sett något som någon vecka senare "fortfarande varit gravid" och att man nu kan se fostret??? Så orolig och ledsen nu :-( kram till er alla / Johanna
  3. Anonym
    #2
    Hej. Det har jag aldrig varit med om. Hoppas de ringer med bra besked idag! Kram
  4. 2
    Hej. Det har jag aldrig varit med om. Hoppas de ringer med bra besked idag! Kram
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #3
    Fick idag ett glatt samtal om att mitt hcg va 3500, vilket tyder på graviditet, men tidgare än vad vi trott oc därav kunde man troligtvi inte se något. har fått en ny tid om ca 1,5 vecka för ett nytt VUL får se vad som sägs då. Får väl försöka att vara glad och hoppas på att detta går vägen, 30 % blöder ju tidigt i sina graviditeter. Har ju 4 st innan och aldrig gjort det så det är klart att man blir nolig.... / J
  6. 3
    Fick idag ett glatt samtal om att mitt hcg va 3500, vilket tyder på graviditet, men tidgare än vad vi trott oc därav kunde man troligtvi inte se något. har fått en ny tid om ca 1,5 vecka för ett nytt VUL får se vad som sägs då. Får väl försöka att vara glad och hoppas på att detta går vägen, 30 % blöder ju tidigt i sina graviditeter. Har ju 4 st innan och aldrig gjort det så det är klart att man blir nolig.... / J
  7. Anonym
    #4
    Gud, var trevligt!!! Håller tummarna! Kram
  8. 4
    Gud, var trevligt!!! Håller tummarna! Kram
  9. Anonym
    #5
    Hur har det gått för dig?
  10. 5
    Hur har det gått för dig?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar