Mammor i Staffanstorp/Lund??
_1203 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2012
    #1

    Mammor i Staffanstorp/Lund??

    Nyfiken om det finns några mammor i Staffanstorp eller runt om? Alltid kul att träffa andra mammor för lek och fika med barnen.
  2. 1
    Mammor i Staffanstorp/Lund?? Nyfiken om det finns några mammor i Staffanstorp eller runt om? Alltid kul att träffa andra mammor för lek och fika med barnen.
  3. Medlem sedan
    Jun 2014
    #2
    Hejsan bor också i Staffanstorp och träffas jättegärna har en son på 5 år och en till som kommer i höst.
    Känner inte så många här i "stan" så hade bara varit roligt
  4. 2
    Hejsan bor också i Staffanstorp och träffas jättegärna har en son på 5 år och en till som kommer i höst.
    Känner inte så många här i "stan" så hade bara varit roligt
  5. Medlem sedan
    Sep 2012
    #3
    Hej! Vad roligt!

    Jag bor i Kyrkbyn!

    Vi har en grupp på facebook för folk här i Staffanstorp och många av oss är helt nya här.

    Lägg till Ann-Sofie Sojka som vän på facebook och skriv till mig att du är från Staffanstorp. Eller det kanske man ser på dina uppgifter så ska vi ordna någon träff.

  6. 3
    Hej! Vad roligt!

    Jag bor i Kyrkbyn!

    Vi har en grupp på facebook för folk här i Staffanstorp och många av oss är helt nya här.

    Lägg till Ann-Sofie Sojka som vän på facebook och skriv till mig att du är från Staffanstorp. Eller det kanske man ser på dina uppgifter så ska vi ordna någon träff.

  7. Medlem sedan
    Jun 2014
    #4
    Hej går inte lägga till dig på Facebook se om du kan lägga till mig Sanna wismar =)
  8. 4
    Hej går inte lägga till dig på Facebook se om du kan lägga till mig Sanna wismar =)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar