Ny här i gruppen
Majbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Mar 2011
    #1

    Ny här i gruppen

    Hej! Jag är gravid och bebisen är beräknat den 10:e maj, har en dotter på två år sen tidigare. Känns helt fantastiskt att var gravid igen då vi fick avsluta en graviditet i v. 18 för ett år sedan. Nu längtar jag bara så otroligt mycket till maj!!! Tycker inte alls tiden går snabbare när man redan har ett barn...
  2. 1
    Ny här i gruppen Hej! Jag är gravid och bebisen är beräknat den 10:e maj, har en dotter på två år sen tidigare. Känns helt fantastiskt att var gravid igen då vi fick avsluta en graviditet i v. 18 för ett år sedan. Nu längtar jag bara så otroligt mycket till maj!!! Tycker inte alls tiden går snabbare när man redan har ett barn...
  3. Pillan86
    #2
    Hej!

    Grattis
    Hm har en dotter på 4år nu och väntar min andra men kan hålla med att det känns som tiden står helt stilla just nu å inte alls går framåt
  4. 2
    Hej!

    Grattis
    Hm har en dotter på 4år nu och väntar min andra men kan hålla med att det känns som tiden står helt stilla just nu å inte alls går framåt
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar