Nya vänner Malmö
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    Sep 2010
    #1

    Nya vänner Malmö

    Hej jag är 27 år och har två små killar på 3år och 5 månader Själv är jag mammaledig nu och vill gärna träffa andra med eller utan barn för att lära känna varandra , fika, umgås osv. Hör av dig vid intresse.
  2. 1
    Nya vänner Malmö Hej jag är 27 år och har två små killar på 3år och 5 månader Själv är jag mammaledig nu och vill gärna träffa andra med eller utan barn för att lära känna varandra , fika, umgås osv. Hör av dig vid intresse.
  3. Medlem sedan
    Mar 2014
    #2
    Hej! Jag bor i Malmö i närheten av folketspark och hade gärna setts över en fika eller på lekplatsen Är gravid och har BF i augusti.
  4. 2
    Hej! Jag bor i Malmö i närheten av folketspark och hade gärna setts över en fika eller på lekplatsen Är gravid och har BF i augusti.
  5. Medlem sedan
    Oct 2011
    #3
    Hej, jag träffas gärna och hittar på något :-). Bor mellan Malmö och Lund, 32 år och har en son som blir 2 år i sommar.
  6. 3
    Hej, jag träffas gärna och hittar på något :-). Bor mellan Malmö och Lund, 32 år och har en son som blir 2 år i sommar.
  7. moonflower
    #4
    hej
    bor också super nära folkets park, är där och hänger väldigt ofta med två små tjejer 2,0 år. Har du fler barn eller är du gravid med första?
  8. 4
    hej
    bor också super nära folkets park, är där och hänger väldigt ofta med två små tjejer 2,0 år. Har du fler barn eller är du gravid med första?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar