Mår inte bra... (varning! gnälligt!)
Planera för barn
  1. Medlem sedan
    Jul 2009
    #1

    Mår inte bra... (varning! gnälligt!)

    ... just nu.
    Ledsen och nedstämd,vill inte ta mig för något.
    "Slängde" pillren 4 april förra året och inget plus ännu.
    Vet det tog 10 månader sist, men har inte det tålamodet just nu.
    Längtan är så stor och sonen som fyller 4 slutet av Mars frågar efter en bebis flera gånger i veckan.
    Mina två bästa vänninor har fåt nr 2, den andra nr 3 sista två åren och ännu en ska nr 1 i april.
    Missuppfatta mig inte nu, är SÅ glad för deras skull! Men min längtan blir så svår av alla "små" också sonens längtan efter syskon på det.

    Försökt prata med min sambo, han säger han längtar med, vilket jag vet han gör! Men har förstår inte hur jag känner mig!!

    Någon som känner igen sig?

    Förlåt för detta "negativa" inlägg, men behövde skriva av mig!
  2. 1
    Mår inte bra... (varning! gnälligt!) ... just nu.
    Ledsen och nedstämd,vill inte ta mig för något.
    "Slängde" pillren 4 april förra året och inget plus ännu.
    Vet det tog 10 månader sist, men har inte det tålamodet just nu.
    Längtan är så stor och sonen som fyller 4 slutet av Mars frågar efter en bebis flera gånger i veckan.
    Mina två bästa vänninor har fåt nr 2, den andra nr 3 sista två åren och ännu en ska nr 1 i april.
    Missuppfatta mig inte nu, är SÅ glad för deras skull! Men min längtan blir så svår av alla "små" också sonens längtan efter syskon på det.

    Försökt prata med min sambo, han säger han längtar med, vilket jag vet han gör! Men har förstår inte hur jag känner mig!!

    Någon som känner igen sig?

    Förlåt för detta "negativa" inlägg, men behövde skriva av mig!
  3. Nr 4/15
    #2
    Hoppas du får ditt + snart, är svårt att glädjas fullt ut med sina vänner även om man vill när ens egen längtan är stor <3
  4. 2
    Hoppas du får ditt + snart, är svårt att glädjas fullt ut med sina vänner även om man vill när ens egen längtan är stor <3
  5. Medlem sedan
    Feb 2014
    #3
    Det kommer när kroppen är redo. förlåt, för att säga det. men du vet ju säkert att det gäller att inte tänka på det och inte få "prestations ångest" över det hela. man ska ju försöka slappna av och ta det lugnt och fint. leva ett harmoniskt liv både med kropp och själ, men är nog svårt när man har en sådan läkta och en sådan lång väntetid.
    Jag önskar att du snart blir gravid.
    Äter du folsyra? det ska ju öka chanserna till att bli gravid. Ett litet tips bara
  6. 3
    Det kommer när kroppen är redo. förlåt, för att säga det. men du vet ju säkert att det gäller att inte tänka på det och inte få "prestations ångest" över det hela. man ska ju försöka slappna av och ta det lugnt och fint. leva ett harmoniskt liv både med kropp och själ, men är nog svårt när man har en sådan läkta och en sådan lång väntetid.
    Jag önskar att du snart blir gravid.
    Äter du folsyra? det ska ju öka chanserna till att bli gravid. Ett litet tips bara
  7. Medlem sedan
    Feb 2014
    #4
    Fortsätt försöka bara! Det är allt jag kan säga .. Jag är och har varit i samma sits.
  8. 4
    Fortsätt försöka bara! Det är allt jag kan säga .. Jag är och har varit i samma sits.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar