Här igen
Missfall
  1. Nr 4 under 2014
    #1

    Här igen

    Då var det 3:e gången jag hamnar här var in på VUL i förrgår och då hittade dom inget hjärta så igår blev det gyn för nytt VUL men fortfarande inga livstecken öht så då fick jag tabletter för att kroppen ska sluta producera graviditetshormon och imorgon ska jag ta dom andra tabletterna som ska hjälpa kroppen att stöta ut fostret. Som sagt 3:e gången nu och alla 3 gångerna har jag varit i v 9-10. Tack o lov för mina 3 underbara barn och man <3
  2. 1
    Här igen Då var det 3:e gången jag hamnar här var in på VUL i förrgår och då hittade dom inget hjärta så igår blev det gyn för nytt VUL men fortfarande inga livstecken öht så då fick jag tabletter för att kroppen ska sluta producera graviditetshormon och imorgon ska jag ta dom andra tabletterna som ska hjälpa kroppen att stöta ut fostret. Som sagt 3:e gången nu och alla 3 gångerna har jag varit i v 9-10. Tack o lov för mina 3 underbara barn och man <3
  3. Nr 4 under 2014
    #2
    Imorgon har det gått en vecka sedan läkaren sparkade undan fötterna på mig, blöder för fullt och hoppas att allt ska komma ut men är orolig att det ska bli samma sak igen nästa gång vi blir gravida, här är dom ju inte så generösa med undersökningar i "onödan" men jag känner att jag verkligen skulle vilja få en OK-stämpel innan vi börjar försöka igen
  4. 2
    Imorgon har det gått en vecka sedan läkaren sparkade undan fötterna på mig, blöder för fullt och hoppas att allt ska komma ut men är orolig att det ska bli samma sak igen nästa gång vi blir gravida, här är dom ju inte så generösa med undersökningar i "onödan" men jag känner att jag verkligen skulle vilja få en OK-stämpel innan vi börjar försöka igen
  5. Medlem sedan
    Apr 2010
    #3
    Beklagar verkligen.
    Tyvärr fick vi ett MA för två veckor sedan och allt jag vill göra är egentligen att gräva ner mig.
    Men jag har bestämt mig för att vi ska försöka igen och jag hoppas att du också ger dig banne mig på att försöka igen -ge inte upp!

    Vet du när man brukar beräkna ÄL efter ett MA? Är det från det att man började blöda, eller då klumparna kom?

    Lycka till och ta hand om dig <3
  6. 3
    Beklagar verkligen.
    Tyvärr fick vi ett MA för två veckor sedan och allt jag vill göra är egentligen att gräva ner mig.
    Men jag har bestämt mig för att vi ska försöka igen och jag hoppas att du också ger dig banne mig på att försöka igen -ge inte upp!

    Vet du när man brukar beräkna ÄL efter ett MA? Är det från det att man började blöda, eller då klumparna kom?

    Lycka till och ta hand om dig <3
  7. Nr 4 under 2014
    #4
    Ingen risk, tänker INTE ge upp Nu väntar jag på att sluta blöda så jag förhoppningsvis kan få ett UL och kolla så att allt är ok sen kör vi igen Håller tummarna för dig <3 Vet inte alls hur man räknar
  8. 4
    Ingen risk, tänker INTE ge upp Nu väntar jag på att sluta blöda så jag förhoppningsvis kan få ett UL och kolla så att allt är ok sen kör vi igen Håller tummarna för dig <3 Vet inte alls hur man räknar
  9. Nr 4 under 2014
    #5
    Så lätt skulle det inte gå...blev ambulans på måndagmorgon efter världens störtblödning, Efter 3 påsar blod + operation kan jag iaf stå på benen igen
  10. 5
    Så lätt skulle det inte gå...blev ambulans på måndagmorgon efter världens störtblödning, Efter 3 påsar blod + operation kan jag iaf stå på benen igen
  11. Medlem sedan
    Mar 2008
    #6
    Nu kastar jag anonymiteten och hoppas att jag kan hjälpa någon som går igenom detta jobbiga. Jag skrivit mera i min blogg om mitt senaste MF och turerna runt det och kommer fortsätta skriva där
  12. 6
    Nu kastar jag anonymiteten och hoppas att jag kan hjälpa någon som går igenom detta jobbiga. Jag skrivit mera i min blogg om mitt senaste MF och turerna runt det och kommer fortsätta skriva där
  13. Medlem sedan
    Mar 2008
    #7
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar