Det blev visst en januaribebis <3
Februaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Det blev visst en januaribebis <3

    Den 30/1 fick jag en helt perfekt liten dotter! 12 dagar innan beräknat! Lyckligast i världen just nu ❤
  2. 1
    Det blev visst en januaribebis <3 Den 30/1 fick jag en helt perfekt liten dotter! 12 dagar innan beräknat! Lyckligast i världen just nu ❤
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2

    Det blev visst en januaribebis &lt;3

    Åh grattis till din lilla dotter! Hoppas att också du mår bra :-) Snart är det vår tur!
  4. 2
    Det blev visst en januaribebis &lt;3 Åh grattis till din lilla dotter! Hoppas att också du mår bra :-) Snart är det vår tur!
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Stort grattis!! Jag var beräknad till den 7:e men min kom den 29:e! Obeskrivlig lycka som är helt överväldigande!! Lycka till alla ni har nåt helt underbart som väntar!!
  6. 3
    Stort grattis!! Jag var beräknad till den 7:e men min kom den 29:e! Obeskrivlig lycka som är helt överväldigande!! Lycka till alla ni har nåt helt underbart som väntar!!
  7. Medlem sedan
    Sep 2013
    Redax
    #4
    Hej och Grattis!!! Vad underbart <3 Under föräldrargrupper i vänstermenyn finns nu föräldragrupp för dig dom fött i januari Du är med säkerhet varmt välkommen in där <3

    Grattis från oss på AFF!
    * Redaktionen på Allt för föräldrar *
    *Du följer väl oss på @alltforforaldrar och på FB? *
  8. 4
    Hej och Grattis!!! Vad underbart <3 Under föräldrargrupper i vänstermenyn finns nu föräldragrupp för dig dom fött i januari Du är med säkerhet varmt välkommen in där <3

    Grattis från oss på AFF!
  9. Medlem sedan
    May 2010
    #5
    Grattis till er som redan fått smått! Kul att det börjar hända saker nu i gruppen. Jag väntar nu med spänning. :-)
  10. 5
    Grattis till er som redan fått smått! Kul att det börjar hända saker nu i gruppen. Jag väntar nu med spänning. :-)
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Grattis! Har hon fått något namn?
  12. 6
    Grattis! Har hon fått något namn?
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Grattis! Underbart är det verkligen!
  14. 7
    Grattis! Underbart är det verkligen!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar