Nu eller om 5 veckor :-)
Februaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    Nu eller om 5 veckor :-)

    Imorgon går vi in i v.38, det innebär att vår snyggis kan komma när som helst! Har inga tydliga tecken på att det har tänkt starta snart men BB-väskan är så gott som redo. Har tagit ut semester i februari, så nu ska jag bara gå här hemma och njuta och ladda! Hur går det för er andra?
  2. 1
    Nu eller om 5 veckor :-) Imorgon går vi in i v.38, det innebär att vår snyggis kan komma när som helst! Har inga tydliga tecken på att det har tänkt starta snart men BB-väskan är så gott som redo. Har tagit ut semester i februari, så nu ska jag bara gå här hemma och njuta och ladda! Hur går det för er andra?
  3. Medlem sedan
    May 2010
    #2
    Vecka 37+1 idag. Jag jobbar denna vecka och nästa. Trots att längtan är stor nu så hoppas jag att bebisen väntar till bf, så att jag hinner få en vecka ledigt åtminstone. Det går lite trögt med förberedelserna. Det finns liksom aldrig någon ledig tid när man jobbar, har en 3-åring och ett renoveringsprojekt hemma dessutom.

    Men förlossningsbrevet är i alla fall skrivet och imorgon har vi det sista förberedande samtalet med doulan. Sedan antar jag att jag är ganska redo i alla fall, om det skulle börja hända saker. Men inga känningar ännu...
  4. 2
    Vecka 37+1 idag. Jag jobbar denna vecka och nästa. Trots att längtan är stor nu så hoppas jag att bebisen väntar till bf, så att jag hinner få en vecka ledigt åtminstone. Det går lite trögt med förberedelserna. Det finns liksom aldrig någon ledig tid när man jobbar, har en 3-åring och ett renoveringsprojekt hemma dessutom.

    Men förlossningsbrevet är i alla fall skrivet och imorgon har vi det sista förberedande samtalet med doulan. Sedan antar jag att jag är ganska redo i alla fall, om det skulle börja hända saker. Men inga känningar ännu...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar