Snart?
Februaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Snart?

    Va in på förlossningen igår med en troligtvis teckenblödning. Kollade så allt såg bra ut och det gjorde det
    Livmodertappen va drygt 1 cm och doktorn trodde det kunde sätta igång när som helst och att jag skulle slippa gå 40 fulla veckor.
    Någon mer som börjar märka att det händer saker? Har BF den 21 men tror själv det blir i veckan här.

    Grattis till alla som fått redan!
  2. 1
    Snart? Va in på förlossningen igår med en troligtvis teckenblödning. Kollade så allt såg bra ut och det gjorde det
    Livmodertappen va drygt 1 cm och doktorn trodde det kunde sätta igång när som helst och att jag skulle slippa gå 40 fulla veckor.
    Någon mer som börjar märka att det händer saker? Har BF den 21 men tror själv det blir i veckan här.

    Grattis till alla som fått redan!
  3. Medlem sedan
    Oct 2013
    #2
    Åh...måste kännas ganska skönt att det verkar vara på G? Själv har jag BF den 22:a och det känns att det går åt rätt håll, dvs riktigt jobbigt att gå, får ont och blir spänd och måste stanna OFTA, barnet är fixerat och det trycker på lite nedåt...men inga sådana tecken som du har tyvärr. Man vill ju inte gå över tiden så att säga...men men..vad kan man göra åt det? Inget!
    Kan det bara hålla sig till mitten av nästa vecka är jag nöjd så "pappan" hinner hem från utlandsarbete så är jag nöjd :-)

    Lycka till!
  4. 2
    Åh...måste kännas ganska skönt att det verkar vara på G? Själv har jag BF den 22:a och det känns att det går åt rätt håll, dvs riktigt jobbigt att gå, får ont och blir spänd och måste stanna OFTA, barnet är fixerat och det trycker på lite nedåt...men inga sådana tecken som du har tyvärr. Man vill ju inte gå över tiden så att säga...men men..vad kan man göra åt det? Inget!
    Kan det bara hålla sig till mitten av nästa vecka är jag nöjd så "pappan" hinner hem från utlandsarbete så är jag nöjd :-)

    Lycka till!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar