Illamående v 38
Februaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Oct 2013
    #1

    Illamående v 38

    Är nu i v 38, började med att jag jag åkte på magsjuka i lördags, gick över så under söndagen fick jag behålla min mat igen och vättska men idag så började de igen först illamående, sen spydde jag, känner mig inte speciellt sjuk. Men får inte behålla det jag försöker äta äveb
  2. 1
    Illamående v 38 Är nu i v 38, började med att jag jag åkte på magsjuka i lördags, gick över så under söndagen fick jag behålla min mat igen och vättska men idag så började de igen först illamående, sen spydde jag, känner mig inte speciellt sjuk. Men får inte behålla det jag försöker äta äveb
  3. Medlem sedan
    Oct 2013
    #2
    Och eftersom jag skriver på mobilen blev inte meddelandet helt...

    Får som sagt inte behålla min mat alls även som de är flytande.

    Magen värker och trycker som bara den, och jag känner mig hungrig. Någon som har tips på hur jag ska kunna få behålla min mat?
    Försöker äta lite i taget men hjälper inte, och vatten blir man inte mätt på. =(
  4. 2
    Och eftersom jag skriver på mobilen blev inte meddelandet helt...

    Får som sagt inte behålla min mat alls även som de är flytande.

    Magen värker och trycker som bara den, och jag känner mig hungrig. Någon som har tips på hur jag ska kunna få behålla min mat?
    Försöker äta lite i taget men hjälper inte, och vatten blir man inte mätt på. =(
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar