Hej januarigruppen!
Januaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Hej januarigruppen!

    Jag var beräknad 11/2, men lillskruttan fick för sig att 30/1 var rätt dag att komma! Så nu hör jag visst hit. Hon är första barnet och allt är nytt och spännande. Hur går det för er?
  2. 1
    Hej januarigruppen! Jag var beräknad 11/2, men lillskruttan fick för sig att 30/1 var rätt dag att komma! Så nu hör jag visst hit. Hon är första barnet och allt är nytt och spännande. Hur går det för er?
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    Hej och stort grattis! Tyvärr är det väldigt dött här inne För mig går det bara bra hitills! Fick min andra son den 18/1 (7 dagar över tiden) och vi har varit hemma båda två med våra söner nu i 4 veckor men maken börjar jobba på måndag så då får jag klara detta själv med en bebis och en son på snart 20 månader :P Men ska nog gå bra! Hur går det för dig/er?
  4. 2
    Hej och stort grattis! Tyvärr är det väldigt dött här inne För mig går det bara bra hitills! Fick min andra son den 18/1 (7 dagar över tiden) och vi har varit hemma båda två med våra söner nu i 4 veckor men maken börjar jobba på måndag så då får jag klara detta själv med en bebis och en son på snart 20 månader :P Men ska nog gå bra! Hur går det för dig/er?
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Stor omställning, men tycker nog det går ganska bra Amma, byta blöjor, och själv försöka hinna äta och sova, det är vad tiden går åt till
  6. 3
    Stor omställning, men tycker nog det går ganska bra Amma, byta blöjor, och själv försöka hinna äta och sova, det är vad tiden går åt till
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar