Nu vet vi...
Februaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Nu vet vi...

    Nu vet vi vem som gömde sig i magen. Det var en Wilmer och han var så pluttig och gullig. Vägde 2,9 kg och var 47 cm. Stor skillnad från min yngsta som vägde 4 kg! Vi har fått komma hem nu och det går över förväntan. syskonen har reagerat positivt. Nätterna är lite stökiga, men jag tycker det går bättre och bättre. Han är ju bara 4 dagar ännu. Lycka till ni andra!
  2. 1
    Nu vet vi... Nu vet vi vem som gömde sig i magen. Det var en Wilmer och han var så pluttig och gullig. Vägde 2,9 kg och var 47 cm. Stor skillnad från min yngsta som vägde 4 kg! Vi har fått komma hem nu och det går över förväntan. syskonen har reagerat positivt. Nätterna är lite stökiga, men jag tycker det går bättre och bättre. Han är ju bara 4 dagar ännu. Lycka till ni andra!
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2

    Nu vet vi...

    Åh grattis till er lille kille! Längtar efter att få träffa vår bebis och se vem det är <3
  4. 2
    Nu vet vi... Åh grattis till er lille kille! Längtar efter att få träffa vår bebis och se vem det är <3
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar