Förlossningsbrev, BB väska osv
Aprilbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    Förlossningsbrev, BB väska osv

    Tänkte börja knåpa på ett förlossningsbrev. Någon som vill dela med sig av sitt? Om ni tycker det är för intimt att lägga här, pma mig gärna. Jag har det "gamla" jag hade med på sonens förlossning. Det bästa jag gjort - skriva ett förlossningsbrev alltså. Vet ju hur många gånger jag ändrade i det, och la till info hela tiden. Men nu är det ju drygt 9-10v kvar så det kanske är dags att börja skriva....?
    Tänkte slänga ihop en BB-väsk-lista också. Plus en lista på hundens "mat-& -promenadtider", plus en liten lathund till de som passar sonen medan vi är på BB. En fixardag helt enkelt
  2. 1
    Förlossningsbrev, BB väska osv Tänkte börja knåpa på ett förlossningsbrev. Någon som vill dela med sig av sitt? Om ni tycker det är för intimt att lägga här, pma mig gärna. Jag har det "gamla" jag hade med på sonens förlossning. Det bästa jag gjort - skriva ett förlossningsbrev alltså. Vet ju hur många gånger jag ändrade i det, och la till info hela tiden. Men nu är det ju drygt 9-10v kvar så det kanske är dags att börja skriva....?
    Tänkte slänga ihop en BB-väsk-lista också. Plus en lista på hundens "mat-& -promenadtider", plus en liten lathund till de som passar sonen medan vi är på BB. En fixardag helt enkelt
  3. Medlem sedan
    Jul 2013
    #2
    Jag har packat ner mitt brev i bb-väskan och orkar inte hämta det, men jag kan plocka lite från minnet Har inte skrivit så jättemycket. Ingenting om smärtlindring o förlossningsställningar eftersom jag litar på personalens kompetens till fullo där. Jag har ju ingen aning Sen har jag skrivit att vi troligtvis gärna har studenter på rummet. Att jag har jobbiga erfarenheter från gynundersökningar, så jag vill att de tar det varligt tills jag slappnar av. Att jag vill ha mycket hjälp med amningen. Hm... Och att jag är orolig som person och vill få bekräftat att allt är som det ska med mig och bebisen.
    6 veckor kvar idag, iiiiiih!
  4. 2
    Jag har packat ner mitt brev i bb-väskan och orkar inte hämta det, men jag kan plocka lite från minnet Har inte skrivit så jättemycket. Ingenting om smärtlindring o förlossningsställningar eftersom jag litar på personalens kompetens till fullo där. Jag har ju ingen aning Sen har jag skrivit att vi troligtvis gärna har studenter på rummet. Att jag har jobbiga erfarenheter från gynundersökningar, så jag vill att de tar det varligt tills jag slappnar av. Att jag vill ha mycket hjälp med amningen. Hm... Och att jag är orolig som person och vill få bekräftat att allt är som det ska med mig och bebisen.
    6 veckor kvar idag, iiiiiih!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar