Väldigt vad dött det är här...
Februaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    May 2010
    #1

    Väldigt vad dött det är här...

    Jag undrar om det beror på att folk har övergivit forumet, eller att de är fullt upptagna med att föda barn?
  2. 1
    Väldigt vad dött det är här... Jag undrar om det beror på att folk har övergivit forumet, eller att de är fullt upptagna med att föda barn?
  3. Medlem sedan
    Nov 2009
    #2
    Håller me:/ hade hoppats att läsa om alla som fått sina små.
  4. 2
    Håller me:/ hade hoppats att läsa om alla som fått sina små.
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3

    Väldigt vad dött det är här...

    Jag måste erkänna att jag går in och läser här men har inte varit så duktig på att skriva själv :-) Går just nu mest och väntar på att det ska dra igång. Tror att slemproppen började lossna på allvar idag. Sammandragningar har jag haft i tre veckor så det är ju inget nytt....

    Hur går det för er andra, händer det nått?
  6. 3
    Väldigt vad dött det är här... Jag måste erkänna att jag går in och läser här men har inte varit så duktig på att skriva själv :-) Går just nu mest och väntar på att det ska dra igång. Tror att slemproppen började lossna på allvar idag. Sammandragningar har jag haft i tre veckor så det är ju inget nytt....

    Hur går det för er andra, händer det nått?
  7. Medlem sedan
    May 2010
    #4
    Spännande!

    Jag har äntligen jobbat färdigt och njuter nu av min första lediga måndag. En massa ärenden och förberedelser står på schemat. Jag känner mig pigg och har ingen känsla av att det är någonting på gång ännu. Det gör ingenting, en ledig vecka är välkommet.

    Nu är det dags att packa sig ivä till barnmorskan. :-)
  8. 4
    Spännande!

    Jag har äntligen jobbat färdigt och njuter nu av min första lediga måndag. En massa ärenden och förberedelser står på schemat. Jag känner mig pigg och har ingen känsla av att det är någonting på gång ännu. Det gör ingenting, en ledig vecka är välkommet.

    Nu är det dags att packa sig ivä till barnmorskan. :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar