Flytningar
Februaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Nov 2009
    #1

    Flytningar

    Nån mer än mig som har otroliga mängder flytningar. Känns ibland som om ja kissar ner mig:/
    får ständigt ha papper i trosorna, känns sådär kul:/
    har bf 25/2
  2. 1
    Flytningar Nån mer än mig som har otroliga mängder flytningar. Känns ibland som om ja kissar ner mig:/
    får ständigt ha papper i trosorna, känns sådär kul:/
    har bf 25/2
  3. Medlem sedan
    Sep 2013
    #2
    Jag har väldigt mkt flytningar också, är i v 28 och har haft det nästan hela tiden, orkar inte gå med trosskydd hela tiden så det blir mkt trosbyten..!
  4. 2
    Jag har väldigt mkt flytningar också, är i v 28 och har haft det nästan hela tiden, orkar inte gå med trosskydd hela tiden så det blir mkt trosbyten..!
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3

    Flytningar

    Jag har också BF 25/2 och upplever samma sak. Inte konstant, men ibland rinner det till så det nästan känns som att man kissar på sig lite. Men det är ju inte kiss :-)

    Har du märkt av slemproppen än? Min har börjat lossna i omgångar.
  6. 3
    Flytningar Jag har också BF 25/2 och upplever samma sak. Inte konstant, men ibland rinner det till så det nästan känns som att man kissar på sig lite. Men det är ju inte kiss :-)

    Har du märkt av slemproppen än? Min har börjat lossna i omgångar.
  7. Medlem sedan
    Nov 2009
    #4
    Skönt att veta att de inte bara är jag
    Nej ingen slempropp, inte va ja vet ialf. Men har aldrig märkt av de me mina andra förlossningar heller.
    Kul o se vem som föder först nu då
  8. 4
    Skönt att veta att de inte bara är jag
    Nej ingen slempropp, inte va ja vet ialf. Men har aldrig märkt av de me mina andra förlossningar heller.
    Kul o se vem som föder först nu då
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar