gå vidare
Missfall
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    gå vidare

    Ja hur går man vidare? Efter div komplikationer och akut sjukhusvistelse så börjar kroppen nu återgå till det normala, var hos BM och allt var bra, Hb, blodtryck, negativt gravtest så nu ska bara själen hinna ikapp och det är nog där problemet är för samtidigt som jag vill börja försöka bli gravid igen så är jag bokstavligt talat livrädd för att det ska bli likadant en gång till.
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  2. 1
    gå vidare Ja hur går man vidare? Efter div komplikationer och akut sjukhusvistelse så börjar kroppen nu återgå till det normala, var hos BM och allt var bra, Hb, blodtryck, negativt gravtest så nu ska bara själen hinna ikapp och det är nog där problemet är för samtidigt som jag vill börja försöka bli gravid igen så är jag bokstavligt talat livrädd för att det ska bli likadant en gång till.
  3. Anonym
    #2
    Det är tufft. Men det går..! Gråt så mycket du behöver, prata/skriv av dig så mycket du behöver. Det kommer att bli lättare, och du kommer att få en bebis, det kan jag lova dig.
    Stor varm kram!
  4. 2
    Det är tufft. Men det går..! Gråt så mycket du behöver, prata/skriv av dig så mycket du behöver. Det kommer att bli lättare, och du kommer att få en bebis, det kan jag lova dig.
    Stor varm kram!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar