Kom ut nu!!!
Marsbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    Kom ut nu!!!

    Tre dagar över tiden. Blir galen!!!
    Prövar promenad och plommon =)
  2. 1
    Kom ut nu!!! Tre dagar över tiden. Blir galen!!!
    Prövar promenad och plommon =)
  3. Medlem sedan
    Feb 2009
    #2
    Förstår frustrationen! Dagen D är liksom det man siktar på i så många veckor. Hoppas du mår bra! Har du provat att gå i trappor/kratta/sopa? Ta ett glas vin? Få massage på triggerpunkterna på vaderna? Ha kom-igång-sex? Hm det var nog det jag kom på.

    Lycka till!

    Jag har 13 dagar kvar.
  4. 2
    Förstår frustrationen! Dagen D är liksom det man siktar på i så många veckor. Hoppas du mår bra! Har du provat att gå i trappor/kratta/sopa? Ta ett glas vin? Få massage på triggerpunkterna på vaderna? Ha kom-igång-sex? Hm det var nog det jag kom på.

    Lycka till!

    Jag har 13 dagar kvar.
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3
    Jag säger detsamma! Har iofs Bf imorgon men har inte gått så här långt med något av de 3 andra barnen så det känns som övertid...
  6. 3
    Jag säger detsamma! Har iofs Bf imorgon men har inte gått så här långt med något av de 3 andra barnen så det känns som övertid...
  7. Medlem sedan
    May 2011
    #4
    Jag säger detsamma! Jag hade BF 4 mars och ännu har inget hänt! På onsdag blir det igångsättning för mig om kroppen inte satt igång av sig själv då. Det vill jag verkligen slippa - har hört så många jobbiga historier om igångsatta förlossningar. (Så om du har en jobbig erfarenhet av det - berätta inte för mig nu ...!)

    Försöker hålla igång och krydda med färdknäppssex så ofta som möjligt...!
  8. 4
    Jag säger detsamma! Jag hade BF 4 mars och ännu har inget hänt! På onsdag blir det igångsättning för mig om kroppen inte satt igång av sig själv då. Det vill jag verkligen slippa - har hört så många jobbiga historier om igångsatta förlossningar. (Så om du har en jobbig erfarenhet av det - berätta inte för mig nu ...!)

    Försöker hålla igång och krydda med färdknäppssex så ofta som möjligt...!
  9. Medlem sedan
    Dec 2013
    #5
    Börjar också bli frustrerad, hade BF 11 mars...

    Kör med färdknäpp och promenader men det har inte gett nått än...kanske skulle ta några rundor i trappan...
  10. 5
    Börjar också bli frustrerad, hade BF 11 mars...

    Kör med färdknäpp och promenader men det har inte gett nått än...kanske skulle ta några rundor i trappan...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar