Byta yrke?
Karriärscoachen
  1. Anonym
    #1

    Byta yrke?

    Jag är mammaledig och älskar att baka. Jobbar på bank men känner att jag absolut inte vill gå tillbaka till mitt gamla jobb. Om jag tex vill bli konditor, vad gör jag då. Vart börjar jag?

    MvH
    Liz
  2. 1
    Byta yrke? Jag är mammaledig och älskar att baka. Jobbar på bank men känner att jag absolut inte vill gå tillbaka till mitt gamla jobb. Om jag tex vill bli konditor, vad gör jag då. Vart börjar jag?

    MvH
    Liz
  3. Medlem sedan
    Mar 2014
    Expert
    #2
    Härligt med nya tankar och ambitioner. Har du funderat över din ekonomi är du beroende av inkomst ? Kan du ta studielån? Det finns naturligtvis olika vägar att gå. Man behöver alltid ha ekonomin i åtanke, om man har barn och familj. Kan man ta studielån eller har en medförsörjare under perioden då man utbildar sig så tycker jag det är en dröm du ska följa.

    Det finns flera skolor och lärlingsutbilningar där studiestöd ges. Använde internet och få mer information.

    Lycka till!
  4. 2
    Härligt med nya tankar och ambitioner. Har du funderat över din ekonomi är du beroende av inkomst ? Kan du ta studielån? Det finns naturligtvis olika vägar att gå. Man behöver alltid ha ekonomin i åtanke, om man har barn och familj. Kan man ta studielån eller har en medförsörjare under perioden då man utbildar sig så tycker jag det är en dröm du ska följa.

    Det finns flera skolor och lärlingsutbilningar där studiestöd ges. Använde internet och få mer information.

    Lycka till!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar